timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.05.30. 10:20:25 (71068
Köszi Frankie, hogy megemlítettél.
Továbbra is állok rendelkezésre, bárhol, (majdnem) bármikor.
Ave, nézz a mailodra (gmail). 
Re: (71033)
válasz erre 2011.05.28. 06:44:47 (71040
Felhasználói profil
9.31 @ 236
nagyon keményen nyomod te v agy a király!! 
Re: (71033)
válasz erre 2011.05.27. 23:27:54 (71038
Felhasználói profil
10.00 @ 213
Ami igaz-az-igaz valóban jól nyomod.
Grat!!!!! 
Re: (71033)
válasz erre 2011.05.27. 21:01:41 (71036
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Én azt is becsülöm, hogy nem csak a top versenyzőkkel foglalkozol, szóval csak így tovább.A come to the sátor meg azóta már szállóige   Mosolyog  
Re: (71033)
válasz erre 2011.05.27. 19:38:07 (71035
Felhasználói profil
9.62 @ 235
Jól nyomod tényleg Franky, jó ahogy örülsz,szurkolsz a versenyzőknek, az angolon mindig jókat röhögünk,de ez is Te vagy :-))
Az meg hogy még nem égtél szénné a napon,az orvosi csoda :-)) 
Re: (71033)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2011.05.27. 15:07:22 (71033
Felhasználói profil
16.60 @ 138
Köszönöm szépen a pozitív hozzászólásokat, picit dagad a májam! Széles vigyor Annyit magamról, hogy én keményen végigjártam a speaker ranglétrát és folyamatosan tanultam, képeztem magam, próbáltam olvasgatni a fórumokat, javítani a hibáimon, stb.... Anno a VV3 marketing értékem miatt hívtak Kalocsára, Szegedre, ahol kezdtem 2004-ben (SLR). Onnan egy Ágyugolyófutam után kerültem Zoli csapatához (Ill. előtte még Joe-nál is voltam Rába-Ringen), így jött Kiskunlacháza, Rába-Ring, majd Hungaroring, Pécs, Nyíregyháza, Szatmárnémeti, Fertőszentmiklós és most Taszár. A motorok és az autók adatait, paramétereit fejből nyomom. Sőt, pár 1/4 mérföldes egyéni csúcs is a fejemben van. Eleget teszek a szponzori- vagy rendezői kéréseknek, amit mindig közlök a közönséggel. Ha kell, akkor nyomom angolul is, ami lehet, hogy nem éppen felsőfokú, de eddig mindenhol megértettek. Mosolyog Ha netán van v.mi technikai szünet, akkor próbálom a közönséget szórakoztatni, információkkal ellátni. A döntőkben behívom a versenyzőket, szorítok nekik, bemondom az idejüket, célvonali sebességüket. Én sem vagyok tökéletes, de próbálom a maximumot kihozni belőle!!! Valóban nem gombokért melózom, de ahol eddig dolgoztam (Tuningtalálkozók, Gyorsulási versenyek, MiniRally, stb...), mindenhol megvoltak velem elégedve. Nálam amúgy még mindig a Hadnagy Joe barátom a király, igaz rég hallottam már, ráadásul ő sokkal többet káromkodik, mint én és ő csak a motorokat vágja, autós témában picit gyengusz. Mosolyog 1szó mint100: KÖSZÖNÖM hogy megvédtetek, mellém álltatok, nagyon jól esett!!! Mosolyog Ja, és persze szívesen csinálnám újra Fertőszentmiklóst, Rába-Ringet is, de ők nem tudnának olyan hangosítást biztosítani nekem, amihez én már hozzászoktam  www.hangtechnikus.hu  mindig probléma volt azzal is, hogy alig hallanak a nézők, versenyzők. Mellette meg én mindig korrektül megcsináltam a dolgomat, akkor elvártam volna a korrekt fizetést is.   



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!