timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.08.02. 21:57:51 (71556
Felhasználói profil
8.42 @ 268
1000 ló, hm, abba a csőrösbe az már 6-os idő. 
Re: (71540)
 ave
válasz erre 2011.08.01. 17:53:51 (71543
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat, bator kiserlet, de te tudod. Mosolyog      Hajra! 
Re: (71540)
válasz erre 2011.08.01. 16:43:08 (71541
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Te  nem hugyozni szeretsz, hanem szívni. Széles vigyor
Turbósítani akarsz 1000+ ra akkor ez már a perverzió ,amolyan, a  megszokás jele.
Köszöntelek! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
Sok sikert a géphez! Mosolyog
 
Re: (71540)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.08.01. 16:32:00 (71540
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Szia Ave,
a valódi ok: szeretek széllel szembe húgyozni. Kacsint
Nézd meg a BMW-t, én építettem autót, míg más bontott...
Eladó!!! Zokog

Egyébként minimum 1000 lovat szeretnék.
Lengyelországban találtam megfelelő alapot ehhez, csak igen drágán akarja adni.
Ha összejön, beleásom magam a turbósítás rejtelmeibe.

$

 
Re: (71539)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!