timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.08.26. 15:05:40 (71788
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Köszönöm a gratokat.
A kocsi és a support érdeme inkább.

Csak itt "gond" és nálam, hogy túlságosan tapad a teljes pálya és 2-ből 3-ba picit befulladt.
Remélem KKL-en fent kevésbé fog visszafognia gumi-pálya kombó és akkor még javíthatunk picit.

Flatshift: na ez az amit a gyári váltó nem tud ekkora fordulaton.

Ahhoz képest, hogy április 17 óta nem volt pályán, és idén a cső miatt még nehezebb is lett, továbbá megint nem maradt idő a futóműbeállításra, felülmúlta a várakozásaimat. 
Re: (71779)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2011.08.26. 02:03:06 (71779
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem rossz ido, szakit rendesen a gep!
De ha tenyleg gond a 3. valtas, akkor miert nem flatshiftelsz? 
Re: (71778)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!