timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.09.12. 11:53:44 (71946
Felhasználói profil
13.40 @ 166
gratulálok! van már jó pár v8, szép kis mezőny fog összegyűlni. 
Re: (71927)
válasz erre 2011.09.12. 11:27:41 (71942
Felhasználói profil
16.60 @ 138
GRATULÁLOK !!!! De azt kifelejtetted, hogy azért megy ilyen stabilan a gép, mert én takarítottam le a króm felniket reggel. Szept. 24-én lesz a kislányom 2 éves! Ha már dolgoznom kell és nem lehetek vele, akkor legalább ajándékozz meg egy 8 alja idővel és 250 körüli célvonalival!!!! Mosolyog  
Re: (71927)
 ave
válasz erre 2011.09.11. 21:13:50 (71930
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azt gondolom az uj autod jo biztositek arra, hogy egyre profibb lesz a palya kezelese. Kacsint

1.3 is mar nagyon szep. 
Re: (71927)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2011.09.11. 17:40:20 (71927
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Na már kezdek éledezni.

Először is szeretném megköszöni Szentesi Pistinek és Csitári Sanyinak, hogy ennyi energiát fektetek ebbe az autóba. Természetesen nagyon sokan segítettek még mint pl: Szabyk, Kornél, Fejes Sanyiék és még nagyon sok ember akit nem azért nem sorolnék fel, mert nem illene csak nem akarok olyan hosszú listát írni a nevekkel.

A tegnapi nap első futamon 11.4 mentünk ahol is 3000 fordulatról rajtolva maximum 4500-5000 ig húzatva sikerült teljesíteni a távot, majd mentünk egy hasonló futamot bejáratás gyanánt.
Majd úgy döntöttünk, hogy egy kicsit emeljük a tempót és 4000 fordulatról elküldve 2 személlyel maximum 6500 ig húzatva mentünk egy 9,4 amit a nap folyamán még megismételtünk.  Ami teljes mértékben megfelel az elvárásainknak ezen a versenyen.

2-3 dolog tisztán látszik az autó rajtban nagyon jól tapad és nem csúszik egyáltalán ebből adódóan majd emelni lehet a rajt fordulatot ezzel a 4000 res fordulattal 1.31 hatvan lábakat sikerült húzni ( a 3000 fordulattal meg 1.6 sak voltak hatvan lábak ) Könnyű kiszámolni, hogy ha 5000 nél se csúsznak meg a kerekek akkor mennyi lesz a 60 láb és én azt mondom, hogy nem fognak csúszni :-))

A gyújtásunk nagyon konzervatívan volt megírva és a rengeteg dolgot tudunk még tenni azért, hogy az első lépcsőben ez az autó gyorsuljon.
Természetesen már most megvan vagy 3 lépcső ami jövőre szép lassan fokozatosan meglépünk.
A szeptember 24. versenyen ha az időjárás engedi akkor 8 idő a cél, mert egyenlőre stabilnak látszik az autó.

Szeretném megköszönni mindenkinek aki gratulált és együtt szurkolt a jó idő elérésében illetve még egyszer azoknak akik segítettek az autó létrehozásában.
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!