timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2011.09.12. 16:35:08 (71958
Felhasználói profil
12.88 @ 175
25mm-s szukitovel is? Mosolyog  
Re: (71956)
válasz erre 2011.09.12. 16:07:54 (71957
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Bár most amit mentem lacházán az kész botrány Széles vigyor látszik , hogy mennyi különbség van egy street és egy drag beállítás közt futómű téren...
ugye most igaz teletankkal, utcai inkább kanyarodós lágyabb futóműbeállítással utcai gumival kapirgálós 200méterrel   2.5ös 60láb és 9.2es 200méter Széles vigyor   13.9es véggel Széles vigyor
Tavaly dragra beállított futóművel, apex rugókkal, toyo r888al meg 2.0stabilan meg 1.9is volt és 8.2 8.4es 200méterek... és 12.8-13.1es idők...
Nem gondoltam volna én sem, hogy ennyit számítanak ezek az "APRÓSÁG"nak tűnő dolgok! Hö? Hö?  
Re: (71956)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.09.12. 16:00:14 (71956
Felhasználói profil
12.80 @ 173
1.9es 60láb az még a rossz dízelnek is megy... mint pl az enyém is!!! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: (71940)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!