timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2011.09.16. 13:04:29 (72047
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ennek mar nincs koze a jogositvany kategoriahoz, de mi Ausztriaban jartunk ugy, hogy boxot vettunk, majd megallitott a rendor (azt hiszem), hogy nincs matricank.    Ja, mert boxunk volt. Mosolyog    Mondtak, hogy az nem jo, matrica kell.    Bunti nem volt.

Benzinkuton szerintem nem varhato el, hogy a penztaros tudja, mikor mi kell.
Neki semmi koze a matrica/box rendszerhez, csak arulja, mint a csipszet, meg a tobbit.
 
Re: (72045)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.09.16. 11:57:29 (72045
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Normális  esetekben a trailer súlya, statikája adja a max terhelhetőségét.
Ha valaki lemond erről, és "alávizsgáztatja" akkor akár bele is férhet. Más esetben építhet egyedi viszonylagosan kis súlyú szállítóeszközt,( akár 1 tengelyest is melynek össztömege 750 alatt van, pl trabant szlalom autó esetében)   melynek fizikai adottságához képest kicsi a terhelhetősége. A gyakorlat azonban az, hogy egyszerűen lehazudják a szállítóeszköz önsúlyát, egy másik eszköz papírjaihoz.

Ez a visszaminősítés nem idegen , pl  mint annak idején a komolyabb kisteher autókat a raksúly kárára vizsgáztatták , így  vezették b-vel.

Másrészről intézkedés.
Lengyel országban az autóút használathoz pályaboxot ír elő a törvény kamion, és busz esetében.
A benzinkúton a kérésünkre közölték, hogy mivel b-vel vezethető a jármű, a nehézpóttal sem kell C, csak B,E, így nem kell "matricát venni.
A rendőr 200km után másképp tudta. Úgy gondoltuk ő tudja rosszul hiszen utánajártunk.
700 euróért megkaptuk a választ,számlával ,pár órás türelem játék  , járműszerelvény kobzás után,  és kibírtuk röhögés nélkül.

Szándékozom E -kat-ot szerezni.
Mosolyog  
Re: (72044)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!