timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.10.05. 05:07:36 (72282
Felhasználói profil
9.78 @ 238
nem is akarom vágni...de extrém kit szeintem semmihez nem létezik már.....max a V8hoz..... 
Re: (72277)
válasz erre 2011.10.04. 21:51:20 (72278
Felhasználói profil
12.73 @ 178
Gabi! Rég megvan az ötszörös teljesítményed, amire hivatkoztál! Csak a viszonyítási alapot kell helyesen megválasztani, mert az a vr6 sem turbós volt eredetileg. Szóval SDI 70 lóerőhöz viszonyítva eléggé rendbe vagy. Kacsint Széles vigyor
Azonos térfogatú turbós dízel pedig a büdös életbe nem lesz akkora teljesítményű, mint egy turbós benzines, ha a maximális lehetőségeket nézzük.
De, ha sikerülne megfújni ezeket a motorokat is 6,9barral,mint a nem füstölő rakétát - a nitro mellett - akkor itt is lejönne vagy 5-700ló. Pironkodik Széles vigyor Majd úgy 2600 májusára. Széles vigyor  
Re: (72277)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.10.04. 21:27:45 (72277
Felhasználói profil
10.00 @ 213
Látszik hogy nem vágod a dieselt!
Hiába a pénz ehez nem léteznek "még" extrém teljesítményhez kittek.
Ezért rögös ez az út. 
Re: (72270)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!