timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.07.17. 15:19:33 (73248
Felhasználói profil
12.73 @ 178
Elnézést kívánok a késői válaszért, de karbantartási okokból nem voltam on-line. Mosolyog

Akkor pontosítok (neked sem ártana):

http://automotor.hu/tuning/vw-caddy-a-gyors-fuvaros-382179

"Az autó menetteljesítményeiről is van néhány adat, hatodikban, 200 km/óránál 3000-et mutat a fordulatszámmérő, 240 km/óránál 3500-at, csúcsfordulaton, 4500/percnél, hatodikban 270 km/órával megy az egykori haszonjármű!"

Paradoxon: állítások egy olyan halmaza, amelyek látszólag ellentmondásra vezetnek, vagy a józan észnek ellentmondó következtetés vonható le belőlük.

Ha elfogadom, hogy a Te autódban az én váltóm - ami nálam nagyobb kerékátmérővel, mint nálad, 3000/min mellett 176km/h sebességet tud hatodikban - 200km/h sebességet tud azonos fordulatszámon, de kisebb kerékátmérővel, akkor én egy láma vagyok. Cartman
De vonatkoztassunk el ettől az apróságtól!
Azt mondod, 3000-et forog a főtengelyed 200-nál, akkor 4500-nál - a tudomány mai állása szerint - 300km/h sebességgel kéne haladnod, nem 270-nel. (GYK: Az eredmény úgy jön ki, hogy a 3000-es fordulathoz tartozó 200km/h-át megszorzod annyival, mint amennyivel a fordulatszámot, - tehát esetünkben 1,5-tel, mivel egyenes arányosságról beszélhetünk manuális váltók áttételezése esetén azonos fokozat mellett - tehát 300 km/h-át kapunk. Ez fizika.)
Máshogy nem tudom elképzelni, minthogy ilyenkor valami változó fogaskerék áttételt kapcsolhat a rendszered, mint pl. a VTEC a Hondánál, csak neked a fogaskerék sűrűsége változhat meg a centrifugális erő hatására, ami miatt az áttétel megváltozik egy fokozaton belül fordulatszám függvényében. Cartman Széles vigyor


A másik kedvencem a TT17 - GT20 hibrid turbó volt. Kacsint

A 306 lovat nem firtattam, csak az egyéb paramétereket. Tehát minden ugyan az, mint a Hans-féle metanolos Golfban? Kacsint

Még egyszer: Szép kocsi, jó kocsi, le a kalappal, csak hülyeségeket ne írjuk róla, pláne országos autós magazinokba, merthogy tudtommal kettőben is megjelent változtatás nélkül ez a blődség.  
Mosolyog
 
Re: (73204)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.07.13. 13:56:19 (73204
igen nem próbáltam ki a végét de 270 volt már gps szerint nem óra szerint. Én nem tudok olyanról hogy 120 nál 2000 forogna legalábbis én nem mondtam senkinek. ami tény. 3000/ 200km. De ugyan ezt tudja a Hans 4 fehér golfja. szintén 306 le és minden ugyan ez ami ebben van.  
Re: (73203)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!