timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.07.13. 17:08:49 (73209
Felhasználói profil
12.80 @ 173
wow.... nekem 2200nál 1bar nyomásom van.. Széles vigyor   és mégis ezzel a konfiggal húztam a 12.8at..   Mosolyog

Kicsit fura..hogy 4ig 2bar...aztán pikk pakk 2.7 Mosolyog   

kerékátmérők stimmelnek e stb...de akkor is egy negyedmérföld az beszédes tud lenni... és nem időeredményre gondolok...hanem célvonali sebességre... 
Re: (73208)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.07.13. 15:17:47 (73208
2200 tól van 2 bár nyomásom. 4000ig. onnan nő a nyomásom. 2,7 re sajna váltásoknál sokat veszítt így de cserébe nagy sebességnél. mivel kevesset forog jobban megy. ennyi.  
Re: (73205)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!