timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.07.17. 09:15:38 (73241
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Teljesen igazad van, hogy le kellett fújni a verseny, sőt abban az időben el sem szabadott volna kezdeni. A katomban én mentem elsőként egy  BYE futamot, nem kapkodtam el, de így is életveszélyes volt. Ha a rendezők feladata a biztonságos pálya biztosítása, akkor már az elején be kellett volna vállalni a döntést és nem pedig végigkérdezni a versenyzőket, hogy akarnak-e döntőzni…
Azt viszont még most sem értem, hogy mi történt A2-ben? Ezt jó lenne helyre rakni:
4-en maradtunk a döntőre, kvalifikációs sorrend alapján:
én: 14.4 s, 1. hely
Peti (fekete cerka): 14.9 s, 2. hely
Hori (piros civic): 16.x s, 4. hely
Opelos(?) srác: 18.x s, ? hely

Döntők:
1. Mentem egy BYE futamot, a pálya állapotára való tekintettel, no meg hogy BYE futam lett kb. 30 s
2. Hori ment Petivel, Hori nyert
3. Ha jól emlékszem, akkor az Opelos srácot már nem engedtétek el, mert ekkor szakítottátok meg a versenyt és azt mondtátok, hogy kvalifikációs idő alapján lesznek kiosztva a kupák

Ezek után Hori odament magyarázni nektek és a díjátadón először a következő sorrend született:
1. hely: Hori
2. hely: én
3. hely: Opelos srác
Arra hivatkoztatok, hogy a döntőkben elért idők alapján alakult így a sorrend. Ekkor mondtuk, hogy a döntőben én BYE futamot mentem, tehát ez így nem ok.
Végül én lettem az első, Hori a második, Opelos srác a harmadik.
Azért elég szar érzés volt két nap szívás után a dobogón cserélgetni a kupákat…
Ez így valahogy nagyon nem kerek. Az első és a harmadik hely kvalifikáció alapján, a második pedig döntő futam alapján lett megállapítva? Most ez hogy is van?

Ez a kérdést bedobnám a közösbe is. Van-e (esetleg nemzetközi) szabály v. gyakorlat az ilyen esetek kezelésére?
Tökölön egy hónapja hasonló eset történt, ott viszont A2-ben a döntő futam előtt fújták le, tehát csak az 1. és a 2. hely volt kérdéses, mégis törölték az eredményeket és a kvalifikációk alapján történt a díjazás.
Érdekelne Kohári Zoli és a lacházi versenyzők véleménye, hogy ott ilyen esetekben mi az eljárás…
 
Re: (73238)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.07.16. 21:19:01 (73238
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Hát miért nem mondtad, hogy barmok, most 3 centi víz van a pályán, ömlik az eső, de 2 óra, és kisüt a nap? Hallgattunk volna rád Mosolyog
Mindenki szarrá ázott, mire kellett volna várni?
Utólag ne osszuk már az észt.
Ha tudod vasárnap a lottószámokat, akkor mi van?
Ha odavágta volna valaki slikkel a vízen az autóját a korlátnak, most itt sírna, és jogosan, mert a rendező felelőssége a biztonságos pálya biztosítása.

Természetesen a döntő közepén lett lefújva minden, amit addig bárki is elért, érvényes.

 
Re: (73237)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!