timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.07.17. 14:18:56 (73246
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Az a baj, hogy ha elszúrtok valamit és valaki kérdezni mer, akkor az le van ugatva és megy a mellébeszélés.
Nem tudom, hogy feltűnt-e, de nem most vasárnap estem be először a versenyedre, évek óta járok, ha másért nem, akkor talán ezért megérdemeltem volna egy normális hangvételű válasz...
Tibit senki nem kavarta meg. Amikor rákérdeztem Te voltál az, aki kijelentette, hogy a döntőkben lefutott idők alapján lett felállítva a rangsor, ezt a szemembe mondtad és más is hallotta! Majd miután felhívtuk a figyelmedet arra, hogy én bye-t mentem, akkor esett le a 20 fillér, hogy itt vmi nem ok...Szerencsére Tibi kapcsolt és levágta, hogy mi a helyzet és rögtön korrigált is, utólag is köszi neki!
Az, hogy nemzetközileg ill. más versenyeken mi helyzet, az csak kérdés és pusztán kiváncsiság volt, 5 soron keresztül írtál rá, választ mégsem kaptam.
És még folytathatnám, de annyira felesleges....
 
Re: (73243)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.07.17. 12:09:32 (73243
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Most akkor az a baj, hogy meghallgattunk benneteket, vagy az, hogy miért hallgattunk meg benneteket?
Ekkora vihar azért nincs a biliben.
Egyszerű:
Döntők kezdetén szemerkélt az eső, majd fokozatosan rákezdett zuhogni, Én az A1 lemente után mondtam állj, egy barom aki ilyenkor megy slikkel. Jött mindenki, persze kinek szájíze szerint, menjünk, ne menjünk, közben lefutottátok az A2 két futamát, ezután álltam oda, hogy vége, nem érdekel kinek van esőgumija, kinek nincs.
Elmondtam, a nyert futamok érvényesek, a többi a kvalifikáció alapján.
Az  A2 tekintetében, Te mentél az első helyért egy By-t, a többiek a 2.-3 helyért. Bonyolult?
A Tibit sikerült jól megkevernetek, ezért tévedett a kiosztásnál, de javította is.
Egyet jó tudni, a versenyszervező dönt, és vállalja is a döntését.
Azért, mert kikérjük közben a versenyzők véleményét, én kérek elnézést, sajnos nincs tapasztalatom se motorokkal, se Hondákkal kapcsolatban, ezért érdeklődöm.
Én elő sem vettem vasárnap az autót, eszembe sem jutott.
Egy dologban egyeztünk meg a Tibivel, ha esik is, nem fújjuk le, aki akar az megy, kivéve a döntőket, mert akkor hamar elborul az elme, és csak a győzelem lebeg szem előtt, a többi nem számít.
Tehát  A1 döntők alatt nem zuhogott, szögezzük le.
Azt külön ne nagyon feszegessük, hogy nemzetközileg mi a helyzet, kb egy magyar autó sem mehetne ( beleértve a Novámat is ), itt lazábbak a szabályok, ezért is lehet kis költségvetésből versenyezni. Ha lesz pénz a sportban, minden ponthoz és vesszőhöz ragaszkodunk a FIA szabálykönyvből, és a gépátvételnél a versenyzőnek fel kell mondani a kért részeket szó szerint Mosolyog )) Kacsint Kacsint Kacsint
Összességében örülök, hogy több mint 120 versenyző volt, és a szar idő ellenére voltak jó futamok.
Az eredményeket még ma felteszem, a pontversenyt kb csütörtökön.
 
Re: (73242)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!