timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.07.22. 21:53:45 (73312
Felhasználói profil
9.51 @ 236
az x1   976kg ..pedig nem nagy szekér  
Re: (73306)
válasz erre 2012.07.22. 20:36:05 (73309
Jövőre már tervezel vele versenyezni? 
Re: (73306)
válasz erre 2012.07.22. 18:37:06 (73307
Felhasználói profil
9.78 @ 238
én is meglepődtem,de ennyi.....szárazon volt whellie nélkül 971...... 
Re: (73306)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.07.22. 17:23:08 (73306
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Az szép. Sokkal kevesebbnek gondoltam a tiédet.

Az utcaimat 1250-nek mértem le, több alkalommal is ,nagyon kevés szórással ,persze kipakolva, úgy ahogy rajthoz álltam legutóbb.
Azt gondolom, hogy attól a kocsitól ez nem lesz nehezebb, inkább könnyebb.
750-et mértem már ezen, valami ilyesmi formában,  ( mert azért a számításaimat próbálom ellenőrizni időközönként) de hát még messze a vége.
Valójában nem törekszem súlytakarékosságra, legalább is nem erőszakosan, és nem is gondolom ,hogy ez könnyű lenne.
Mosolyog  
Re: (73305)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!