timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 glo
válasz erre 2012.08.24. 18:33:42 (73386
Felhasználói profil
14.10 @ 174
0.021-es reakció nem létezik... beugrott csak szerencséjére akkor váltott a lámpa. eleve több idő mire felengeded a kuplungot... csak gondold végig...
a profik tudnak 2 tized körül vagy az alatt... 
Re: (73378)
válasz erre 2012.08.24. 18:21:58 (73385
Felhasználói profil
13.40 @ 166
ez így jó ahogy van. nem véletlenül van így Kacsint  
Re: (73378)
válasz erre 2012.08.24. 08:29:51 (73381
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Zoli!
Furcsa így, hogy az a hülye aki begyakorlással "kiismeri" a rendszert, kockáztat és is bejön neki, a másik meg szegény akivel kibasztak (és mellesleg nem akar se elsőnek stagelni, se kockáztatni)

Tudjon már alkalmazkodni a pilóta is az adott pályához és indítófához szerintem.

Ezen neked meg fölösleges túráztatnod magad, hisz nem is versenyzel, tapasztalatod sincs sok ezügyben. 
Re: (73378)
válasz erre 2012.08.23. 23:22:05 (73379
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Ezért kell az utolsó beállónak mozgásból indulni, és nem kell a fékkel szórakozni. 
Re: (73378)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.08.23. 23:04:03 (73378
Felhasználói profil
14.93 @ 153
kunmadarason is volt vki ijen 0.021sec-s reakcoidovel indult
szerintem azt te sem hiszed el, hogy nem a rendszer kiszamithatosagbol fakad
amikor villan a sarga, mar engedheted a kupplungot, mert amire kikaparja magat az auto a fotocella elol, es az ujra lat a kerek mogott, kb mar 99%, hogy zold van, mivel az fix ido alatt valt, begyakorolhatova teve ezzel a folyamatot


az meg telleg űrfaszság, hogy aki 2.-nak all be az hatranyban van, mert ahogy beall stage-be mar inditjak is es a feket elengedni meg gazra lepni van nulla egesz semmi idod, es ezzel neki eselye sincs ALS-re meg felvenni vmi alapjaratnal rendesebb motorfordulatot

hacsak persze nem vmi csókkirályról van szó éppen, mert azoknal veletlenul vhogy megis ki lehet varni, hogy beallas utan meg elengedje a fekpedalt es a gazra lepjen Szemforgató  
Re: (73377)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!