timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.09.19. 11:42:53 (73583
Felhasználói profil
13.51 @ 158
Mi a kb. 140 lovas, kicsit nehezebb Skodáinkkal megyünk 12.8-13.5 között, úgyhogy reálís lehet az 500 kilós 120 lovas Super7-től a 13.4-es idő. Gondolom elindulni nem nagyon tudott a csúszós Rábaringen, de a végsebesség jó lehetett... 
Re: (73581)
válasz erre 2012.09.19. 10:48:56 (73582
Felhasználói profil
12.73 @ 178
Volt kint pár ilyen fincsi, könnyű roadster. Te is látnád, ha kitévednél mamusz! Cartman Széles vigyor  
Re: (73581)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.09.19. 09:58:48 (73581
Felhasználói profil
12.80 @ 173
120LE től azért nem olyan rossz az a 13.4 Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor   Nem?  Mi volt ez Lotus super7 replika az 1.6os  120lovas Ford motorral? Széles vigyor  
Re: (73578)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!