timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.09.23. 21:09:07 (73634
Felhasználói profil
10.72 @ 207
látni nem láttam, de úgy hallottam a 15 éves fiad is ment tegnap

minden kötekedés nélkül:
A Nova-s srác ügyesen megfogta a gépet (mondjuk szerencse is kellett hozzá), de ugyanezt meg tudta volna oldani a te fiad is a te Nováddal???

A Calibrás sráchoz csak annyi:
rajtnál tényleg veszélyesen közel volt a diffi a földhöz, de úgy gondolom ezt gépátvételnél megjósolni lehetetlen

Ha már biztonság azt azért még megemlíteném, hogy voltak olyan profi versenyzők is akik a depó végén bőszen gyorsulgattak. Értem én hogy uccsó verseny ami nem úgy lett vége ahogy kellett volna, meg a "kötelező" mesekörök, de ezt akkor sem kellett volna, oldalt emberek sétálgattak. Ráadásul egyikőjüknek még másnap ott lett volna az egész Honda nap is.
 
Re: (73621)
válasz erre 2012.09.23. 13:44:07 (73622
Felhasználói profil
9.31 @ 236
szia

Akinek nem inge ne vegye magára, de valami azt súgja, hogy rám is gondoltál ebben az ügyben.
Nekem még nem kellett kitolni, visszahúzni az autómat egyszer sem, mindig vissza vittem a depóba,mert csak mechanikai bajok voltak vele,azzal meg visszament, most az elektronika kezd szórakozni velem ami új ,(4évig mentem ezzel a kábelköteggel,compival eddig hibátlanul) már a kontroll megtörtént délelőtt, a mechanika rendben így a kábelköteg megy a szemétbe, a compi pedig ellenőrzésre, mert ezeket én nem javítom hanem cserélem jobbra-erősebbre.

A biztonságról pedig annyit, hogy nálam is az első helyen, és szerintem be is bizonyítottam a rajtba!!
Én adtam az ember kezébe az én poroltómat és mire használni kezdte már ott álltam mellette pedig a jobbos ajtóm reteszelve volt ne hogy ki tudjon nyílni menet közben mert nagyon könnyű.
Attól függetlenül biztos van mit tanulnom még az egészről de rajta vagyok ahogy a határaim megengedik.
üdv 
Re: (73621)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.09.23. 12:59:09 (73621
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ezt a LOL-t nem értem, de mindegy is.
Ha érdekelne téged a drag, nem csak a billentyűk előtt, tudhatnád, hogy nekem a vesszőparipám a biztonság.
A Te érzésed szerint az az autó, ami kívülről is egy hányás, milyen a kaszni alatt?
Pont ezt rinyálom mindig okoska, hogy arra is kell gondolni, aki a gyerekével a kordon mellett áll!
Az, hogy az én autómban van pár dolog az én pénzem, fontos, hogy mindig maximális műszaki állapotban legyen, ne essen szét a gumimelegítéskor, rajtban, vagy futam közben. Neked sincs fogalmad, meg másnak sem sok, hogy fegyver egy ilyen versenyautó a kezedben, és ha szar az egész technika, akkor pláne felelőtlenség vele emberek közé menni. Az, ami napi szinten szétesik, szar, azt hiszem ez nem vita tárgya.
Ezt magyarázom, persze neked hiába, mert Te mindig megtalálsz az okoskodásoddal, hogy ez nem egy játszótér már hülye gyerekeknek, hogy na kimegyek, és kipróbálom sikerült-e az autómat összerakni egy futamra.
Sajnos én láttam már baleseteket, és hidd el van fogalmam a dolgokról, ellentétben Veled, aki egy MEGA LOL itt!!


 
Re: (73620)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!