timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2012.10.31. 13:32:28 (73726
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A kozel semmi kezeles is eleg egy jol beallitott autonak.

jo pelda a Red Victor es a Beast dontoje a Koe '07-rol.
http://www.youtube.com/watch?v=XGUmLYb9fXE&feature=youtu.be&t=59m31s

Red Victor persze sokkal jobbat tud menni jobb palyan, de a Beast is gyorsabb, ha jobban tapad a palya.
De megis, ezen a nagyon rossz palyan is egyenesen mentek es biztosan.
Mindketto ~ 1800-2000 loero lehetett akkoriban, persze a tav legveget leszamitva itt nemigen mentek maxon.

Rosszul beallitott autok pedig profi palyan is tudnak bajba kerulni, ilyen videot most persze nem talalok hirtelen, de van boven. 
Re: (73719)
válasz erre 2012.10.31. 07:21:34 (73720
Felhasználói profil
7.01 @ 337
1000 lóerőig szerintem elég 100 méter 1500 Le nél már jobb a 200 ez felett jó lenne még hosszabb ragacsozás. Természetesen minél hosszabb annál jobb, de egy ilyen hordó anyag 250-300 ezer között van és egy hordóval 100-130 méter között lehet lekezelni spórolósan 2 pályát + ehhez jön hozzá a szerkezet amivel tudjuk csinálni na meg az emberi munka, tehát pl: Kiskunlacházán egy kezelés anyagára kb félmillió Magyar papír  
Re: (73719)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2012.10.31. 06:54:41 (73719
Felhasználói profil
18.45 @ 115

más téma:

az autók már épülnek 2013-ra, ezek közül pár 1000-1500 lóerő, esetleg még több is lesz.

A jelenlegi pályák és kezelésük elégséges ezeknek az autóknak? Elég nekik a jelenlegi ragacs hossz? érteni nem értek hozzá csak laikusként kérdem!
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!