timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.11.02. 10:40:23 (73746
Felhasználói profil
14.93 @ 153
de a ket fos kategoriaknak sincs a vilagon semmi ertelme

az meg, hogy gyarilag szivo motor utolag turbositva is street, az itthonisztanban uccan sosem street a versenypalya bejaratan kivul
csak akkor nem ertem mitol street a kategoria neve
mert xy ezt kisirta? dejo

az meg hogy nemelyik autoba ugy van beutve a motorkod, hogy az 5-6 karakterbol 2 sincs egyvonalban az egy vicc, aztan ott vigyorog vele a dobogon
nyilvan biztos a forgalmi szerinti lehet a motor, mert gondolom biztos a motor is kategoria szerinti ccm-s
direkt nem irom le ki, majd max magara ismer

itt nyilvan mar felmerul, hogy a gepatvetelen is kene vmit faragni
pusztan ranezesre megis kiafasz fogja megallapitani, hogy egy motor 1.3-s vagy 1.8-s stroker? ha nem megy kiugroan nagyot, hanem mindig csak eppen nyer a masik elott, akkor nem dol meg sosem
es nopara, ezt pofatlanul van aki ki is hasznalja
viszont nem is kell annyira szetfaragni, hogy egy evben 2-3x szetessen miatta

donto utan, elso 4 helyezett gyertya ki, meres
cheater vagy, ott szopodsz be egy tomeg elott 
Re: (73727)
válasz erre 2012.10.31. 22:56:51 (73733
Felhasználói profil
11.80 @ 196
Rendben.
Nem is gondoltam azt,hogy holnap kihúzod a fiókot,és összetéped Sztmiki kategória kiírását.
Pusztán jeleztem,hogy lehetne így,és szerintünk jobb lenne.
Nem akarom ezt túlnyújtani.
Elolvastad,és a második hsz-od után,azt gondolom,hogy át is gondoljátok.
Itt minden évben remélik,hogy majd jövőre...
Na szval,részemről téma lezárva.
Legközelebb bemutatkozok személyesen.Egyszerűbb,mint itt írogatni.


 
Re: (73727)
válasz erre 2012.10.31. 22:32:37 (73732
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Már olyan erős a profi dobogó és a street dobogó hogy utcáról beesve szériával nagyon kecvés helyen lehet dobogóra állni....

Egy rendes stabil gyor autó meg drága.....drága hobbi ez, lassan évek kellene másodpercnyi faragásokhoz....2009-ben még 12-t mentem, most 10 alját...eltelt 3 év...9-et vagy megyek jövőre vagy utána....ez mehetett volna 1 év alatt is ha van keret.....

Nem lehet utcaival jól menni.
Főleg ott ahol gyorsan és könnyen lehet erősebb autót csinálni turbócserével, meg nyomásemeléssel gyári motorral....

Bár néhol annyira kevés profi van hogy egy oda való tuningmentessel is dobogózhat lassan az ember.... 
Re: (73727)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.10.31. 21:07:21 (73727
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Egy csapásra semmi sem megy.
Most anélkül váltunk kategóriát Écsen, hogy bármelyik versenyző szólt volna.
Hidd el nehéz ügy. Én pár éve versenyzek már, lassan elfogytak azok, akikkel 5 éve együtt nyomtuk.
De mindig jönnek újak, lelkesek, kevés az ilyen hardcore barom, mint én.
Az a hiba, hogy mindenki olyan kategóriát álmodik, amiben jó lenne.
Hogy ne személyeskedjek itt, a ropogósokat említeném inkább.
Vannak öten, de három kategóriát akarnak...............
Én az öt év alatt egy, azaz egy autóval tudtam csak versenyezni, akivel valóban egy súlycsoportba tartozunk, pl évekig alázott az Erdős Csabi a csőrössel, mégis túléltem, nem szegte kedvem. Most promod és altered az ellenfelem, ami fényévekkel más kategória, mint a Novám.
Ugyanezt élem meg, több száz kilóval könnyebb, és kétszer akkora motorerővel bíró vasak(???)a kategória társaim, Mások ugyanezt élik meg a többi kategóriákban is.
Pont nekem nem kell elmagyaráznia senkinek.
Az biztos, hogy egy utcai autótól a 11-es idő űridő, és kurván tisztelem is!
Kiforrja magát a kategória rövidesen, de ne találjuk fel a meleg vizet, más már gyártja.
A gyengébb autóknak csak az időalapú versenyzés hoz babérokat mindenhol a világon.
Valamikor nálunk is ez lesz szerintem, profi heads up és időalapú kategória a streetnek.
Nincs más lehetőség, mert sosem lesz 30 kategória, mint Madarason a kétkerekűeknek, és így esélytelenek a kisebb, de jól menő autók.
Az én kedvemet ez nem szegte eddig, de sokszor kiborultam már miatta hidd el.

 
Re: (73717)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!