timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.11.04. 00:13:32 (73779
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Ha Zolinak japán autója lenne, nekem is lenne már külön kategóriám, streetben nitróskáim, meg draggumi meg tökömtudja..... :-)))))))))))

Lobbiztunk volna...cöcö...te nem jössz P4-ben?Legalább lassan kilessz a 8-as fa bármilyen autókkal, legalább téged ver a döntőben a korvett :-)))

Végülis ennyi erővel lehetne 4 sztreet meg 4 profi kategória bezsúfolva és kész.

Madarasi díjátadón én ma nem számoltam, de vagy 20 motoros kategória volt :-D 
Re: (73770)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.11.03. 19:48:11 (73770
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Eszem ágában sincs fikázni.
Még egyszer, hogy teljesen tiszta legyen a kép:
A Rábaringen átvesszük az MNASZ kategóriákat, tehát 9 profi és 9 street kategóriát.
Nem kívánjuk azokat a versenyzőket előnytelen helyzetbe hozni, aki eddig befért nálunk valahova, és döntőzhetett is, így nekik alternatíva a "teszt" helyett az időalapú kategóriákba nevezés. Ezzel senki semmit nem veszíthet, sőt.
A streetről meg csak annyit emlékeztetőül az MNASZ szabályzatból:
"- Amennyiben az autó valamilyen szempontból nem felel meg a forgalmi engedélyében
szereplő adatoknak, úgy vagy teszt, vagy a profi kategória megfelelő osztályába kell
besorolni"
Vagyis:
alváz-motorszám/kód
ccm
évjárat
szín
sebességváltó
környezetvédelmi osztályba sorolás
teljesítmény
önsúly

A mai steet kategóriákban induló autók nagy része megbukik, ha ezt a szabályt betartjuk.
Ha meg nem tartjuk be, mi a fenének kell egyáltalán bármi szabályt megalkotni?

Nekem ez a fő problémám, és az első óvásnál, mikor valaki azt mondja, az Ő autója gyári teljesítményű, kategória társa meg az időeredményből adódóan 30%-al több, zárjuk ki, mit csinálunk?
Vagy látszólag baszottul füstöl, megóvom, mert a forgalmijában 5-ös környezetvédelmi osztály van, és ez baszottul okádja a füstöt mi van?

Adjak még tippet?
Helyszínen nem tudjuk megmérni sem a lóerőt, sem az emissziót, tehát megbukott a dolog, vihetjük tréleren az első emisszió mérésre, vagy padra. És ha igaza lesz az óvónak, még bukjuk a költségeket is!
Akkor kinek is jó ez a gumicsont street?

Ha lenne bármi ráhatásom a dologra, ez nem működne, mert ez csak a szabályok és az ellenfelek kijátszásáról szóló kategória.

Tudom, mi sírtuk ki a streetben a nitrózást is, de azért én röhögök azóta is rajta, lehet ha fluxuskondenzátorért lobbizunk, engedélyezett lenne ma az is.

Ne felejtsük, egy versenyen az autók 60%-a tényleg gyári, utcáról, rendszámmal, napi használatból, nem hagyhatjuk ezt figyelmen kívül.

pace Mosolyog Mosolyog Mosolyog


 
Re: (73769)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!