timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.11.15. 22:13:25 (73828
Felhasználói profil
12.87 @ 164
Azt gondolom, hogy aki komolyan a pohárra hajt, az áldozatokat hoz és végül célgépet készít. Én is így tettem, csak közben megvariálták a kategóriákat, ill. kihaltak mellőlem az ellenfelek így lényegében értelmetlenné vált a célgépem. Továbbá elkéstem úgy 5 évvel, na. A 2011-es időimmel a 2006-os Bocimobil legnagyobb ellensége lehettem volna auto1600-ban Mosolyog
A szlovák hubicei 2009-es (utolsó) utcai versenyen a forgalmiban szerepelő kW érték szerint állítottak fel 8 kat-ot, a favorittal az első 5-öt megnyertem Széles vigyor

Nem hiszem hogy mindenki azért menne gyorsulási versenyekre, hogy nyerjen a kicsit módosított autójával. Egy gyengébbnek is lehet hozzávaló ellenfele az időmérőkön.
Mint versenyszervezői oldal, a Te álláspontodat is megértem, nincs könnyű helyzeted. OK,válasszuk szét az utcait a profitól, de ennyi kat. értelmetlen, Pelyvinek igaza van. 
Re: (73815)
válasz erre 2012.11.15. 07:57:05 (73821
Felhasználói profil
13.51 @ 158
Nézd meg a futam.hu kategóriákat, hátha megtetszik neked is.
Van 3 amatőr (időalapú) és 5 profi kategória.
Alapból mindenki a 3 amatőr katban indul, de ha túllépi az időlimitet, akkor megy a profik közé a megfelelő kategóriába (üzemanyag, hajtás és ccm alapján).
Amatőrben nagy verseny szokott lenni, mindenki ott tömörül az időhatár körül és szorosak a döntők. Profi versenyző ott nem sok van, de az időhatárokat és a köbcenti határokat lehetne mozgatni és lehet szabályozni a profik mennyiségét...

Lehet, hogy ez alap elképzelésnek nem is olyan rossz?! Kacsint  
Re: (73815)
válasz erre 2012.11.14. 14:16:58 (73817
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Miért a célgépeket kell "büntetni" és száműzni üres "profi" kategóriákba? Pont ők azok akik a legjobban akarják a versenyzést, ők tesznek is érte valamit, nem a szájuk jár egy olyan kategóriáért amiben nyerhetnek...

 
Re: (73815)
válasz erre 2012.11.14. 06:56:22 (73816
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Köszönjük a temérdek szavazatot a szombat-vasárnapi versenynappal kapcsolatban!
Újabb kérdés, amiben szívesen fogadjuk a véleményeket!
A kategóriák változtatásában kérjük mindenki szavazatát, akit érdekelhet!
www.facebook.com/gyorsulas 
Re: (73815)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.11.13. 21:46:09 (73815
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Addig, míg kisebb volumenű versenyről van szó, elég a köbcenti szerinti kategória. Viszont mihelyt kezdi kinőni magát a bajnokság, megjelennek a gyors autók, másodperceket vernek kategória társaikra, persze komoly fejlesztés eredménye kép. Kinek jó ez? Nem élvezetes megverni a sokkal gyengébbet, viszont a gyengébbet is elriasztja a versenyzéstől, ha örökké alul marad egy célgéptől.
Valamit tenni kell, én nem mondom, hogy az MNASZ street-profi szétosztás az igazi, de valahol a helyes út az, ha a célgépeket kivesszük az utcán is használatos, vagy csak minimálisan átalakított kategória társaikból.

Komoly bajban vagyunk mi is Fertőszentmiklós-Rábaring tekintetében, naponta órákat beszélünk a kategóriákról, külsősökkel is, versenyzőkkel pláne. Nincs még végleges verzió, de valamit tennünk kell, mert sokaknak elvesszük a kedvét a versenyzéstől, ha ez így marad. 
Re: (73813)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!