timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.11.21. 20:18:05 (73860
Felhasználói profil
9.31 @ 236
az orrmaszk akkor abban a pillanatban tetszett és akkor amit szerettem volna nem volt rá sem keret sem idő sem energia , de meg kellett csinálnom egyben mert 1/4 mile után nem tudtam levenni róla a géptetőt
az ajtó pedig nyílik kívülről is de be volt zárva belülről!!
a kaszniban pedig nem megy ü.a. vezeték!!!!!!!!!!!!! és soha nem is ment(tájékozódj legközelebb vagy csak simán gyere és kérdezzd meg tőlem)
egyetlen egy rossz akaróddal nem találkoztam még és senki nem bunkózott le téged, de nem válaszoltál a levelemre és ezért  gondoltam azt amit leírtam.
 
Re: (73859)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.11.21. 19:18:08 (73859
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Nem pont ez hangzott el tőlem, csupán annyi, hogy baromi ronda lett az orrmaszk, és a gépátvételen hogyan ment át kívülről a nem nyitható ajtóval, meg a kaszniba futó üzemanyag vezetékkel!!!
Gondolom a jóakarók már azt tálalták, hogy leszaroztam, mert a Káldy amúgy is egy bunkó, elfér rajta! 
Re: (73850)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!