timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.12.09. 10:12:37 (73921
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Szerintem inkább a növekvő költségek eredménye. Lényegesen olcsóbb volt versenyezni, és eredményeket elérni mint most. A költségek elsősorban a technikai újítások miatt ugrottak meg, másodsorban  a nevezési költségek (töredéke a fejlesztés árának) is emelkedtek. Egy mostani licensz+nevezés+stb díjából 2007-2008-ban nagyjából megvolt egy komplett napom utazással, kajával és versenyzéssel....
Ha mostanában végig akarok menni egy idényen, az minimum 500eFt, és ebben csak az utazás, versenyzés van, nem kell hozzányúlnom a kocsihoz.... 
Re: (73918)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2012.12.08. 19:29:26 (73918
Felhasználói profil
13.17 @ 167
A profi kategóriák kiürülése az elszegényedő versenyzői réteg eredménye. 2007-2008-ban, mikor szétvált a street és a profi, az AP4, 5, 6 kategóriák elég jól tele voltak. Az 5-ben és 6-ban éves szinten 15-18 pontszerző volt és 20-on felüli az indulói létszám. A 13 közepét tudó autómmal nem is fértem be minden versenyen a 8-ba, pedig akkor még a kategória csúcsa alacsony 12 volt. 
Re: (73817)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!