timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.02.11. 19:13:49 (73999
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Szia Nem Péter!

Nem reklamálni, meg vitatkozni akarok, de szerintem max 3 autónak nincs étrelme külön kategóriát csinálni, amikor a motorosokat pl összevonjuk.
Én pont nem olyan vagyok, aki saját kategóriát akar magának, hogy legyen sikerélmény.
A volt Müller-drag most milyen hosszú, gondolom 5,61méter? Mosolyog
Az Erdősék terveivel nagyjából képben vagyok, beszélgettem velük.
Az én autóm, ha el is készülök vele, erősen tesztfázisban lesz, azután meg nekem kell fejlődnöm az autóhoz, tehát idén nagy attrakcióra nem kell számítani…
Szóval, ha így látjátok jónak, legyen külön kategória.
Peace!

$
 
Re: (73997)
válasz erre 2013.02.11. 18:22:34 (73998
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Szia!
Az Audi 2.2 20VT miért lett profi p4 kategória? (2226ccm turbó összkerék) 
Re: (73997)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.02.11. 13:43:22 (73997
Nem Péter vagyok, de ez az én asztalom amúgy is, én fogom átvenni a gépeket Fertőn és Écsen.
Igen, külön lesznek a csőrösök. Miért ? Egyrészt mert idén átvesszük az MNASZ profi kategóriákat, hogy kompatibilesek legyenek a profi osztályok, és itt már évek óta így van, külön van a P7 és a P8.
  A logika mögötte az, hogy a P7 az egy kasztnis autóknak fenntartott kategória, az ún. doorslammer
osztály. Kasztnis autók, nem nyújtva egy bizonyos mértéken túl és csukható ajtókkal rendelkeznek, egyebek mellett.  A P8 meg a dragstereké. Ide sorolandó a tiéd is és Erdőséké is, és pl. az én 23T Altered-em is, ha egyszer az életben elkészül. Szerintem ez így teljesen rendben van. Erdőséké is egy visszafogottabb motorral fog menni idén, 1000Le alatt lesz, és Zoli fog vele menni. Jókat meccselhettek majd, amikor eljönnek.  
Re: (73996)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!