timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.02.15. 07:02:04 (74021
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Minden betűddel egyetértek!

Én ezt már több éve elkönyveltem magamnak, azóta azon vagyok, hogy felrázzam a barátaimat, építsenek, vegyenek autót, és így már vagyunk páran a csapatunkban, fejlesztünk, örülünk egymás sikereinek, jókat megyünk egymással.
Most a közvetlen baráti körben van annyi jó, gyors és látványos autó, ami máshol egész szezonban nem jött össze. Együtt gondolkodunk, egy irányba megyünk!
Azon dolgozunk ezerrel, hogy ehhez megteremtsük a feltételeket, pálya és kellékei, minden pénzt visszatolok, ami befolyik a szervezésből. Sokan gondolkodunk együtt, és ami nekünk jó, jó lesz másnak is, nézőnek, versenyzőnek egyaránt.

A 2013. jobb lesz, mint eddig valaha nálunk, de abbahagyom, mert jön oioio-1 és megint lemarketing szagúzza a hozzászólásomat.
Remélem tudtunk, és tudunk tanulni a hibáinkból ezek után is !
 
Re: (74015)
válasz erre 2013.02.14. 22:07:09 (74020
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igazad van a folyó másik oldaláról.
Ezen az  oldalon meg néhányan oda tartanak ,át akarank menni, és  nem beszélve arról ,hogy  jönnek a fiatalok, újak ,megújuló öregek és egyéb mások  is. Más motorsportban is ugyenz van. Meg is lehet unni, a gyorsulós elmegy drigftelni, a szlalomos elmegy pályázni, én meg elmegyek szerelni a műhelybe mert még nem volt elég a szopásból... Széles vigyor Széles vigyor

 
Re: (74015)
válasz erre 2013.02.14. 17:38:35 (74017
Felhasználói profil
13.40 @ 166
én is magam csinálom az autómat, ha nem így lenne, nem is lenne ilyen autóm.
én is azért indulok streetbe, mert így nem olyan költséges.

de nem akarok streetbe menni Cool  
Re: (74015)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.02.14. 11:10:09 (74015
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Az én stratégiámat senki sem ismeri, mivel éppen olyan mint amilyen a kedvem.Ezért is nyerek épp amikor én akarok, hameg nem akkor nem fejlesztek meg nem is indulok épp hónapokig.

Ez egy támogatás nélküli, önköltséges sportág.Eldobsz 10-100-ezret egy tréleres hétvégén ha még nem is sérül az autód akkor is....nem fedezi az esetleges pénzdíj sem és más sem.

Nektek jó ha nálatok most fejlesztetek, mert közel lesz.Jó hogy lesz színvonalas bajnokságotok.

Te is tudod miért nem jártok folyamatosan KKLH-ra...senki nem fizeti meg neked és feleslesges pénzpocsékolás.

Mindent elég 1x megnyerni, mert minek többször?Attól nem leszel több ha 2 vagy 3 összetett első helyed van és a mostani 80-90 kupám helyett lenne 300 súlyos milliókért....mi a szarnak?

Ezért sincsenek csak kevesen régiek...mert nem éri meg csinálni hosszú ideig.....nem tudsz célokat kitűzni., mert hamar elfogynak.Nem áll összhangban a megszerezhető hírnév és sikerek a kiadandó pénzzel....akinek mellékzsebből van mit dobálnia az leszarja....de a többségnek ha kimondja ha nem ez a baja.Túl költséges és nem kapsz anyagilag vissza töredéket sem.

Engem sem érdekelnek már emiatt a bajnokságok, mivel irreálisan magasak a költségek ahhoz hogy többször is megcsináld feleslegesen az összetett győzelmeket...

Én versenyben nyertem a kupáimat, a te kategóriád az üres, ok.Az KOE-n is 5.-ként qualifikálva nyertem a gyors de zöldre elfelejtőket, jól megb.tam :-)

Én az élményért megyek már....a többi nem érdekel....és mindenki ebbe fáradt bele aki valaha bajnok volt itt és már messziról sem követi a sportágat.

Pedig ez nem egy kiöregedős sportág.....

Tavaly is csak azért jutottam el mindenhova és nyertem az egyik leggyorsabb, legsokat látottabb kategóriát profiban, mert DCS és Pistabá vitték az autómat.A csapat segített hogy otlegyek mindenhol.

Amúgy rég nem lenne kedvem kimenni azért hogy pénztköltsek feleslegesen.Nem tudok többet elérni itt már.Max még megyek 9-et...naés...van aki 8-at meg 7-et tud....

Azaz kíváncsi vagyok hogy ti szervezők, hogyan tudjátok motíválni azokat akik letettek a sportágban már sokat, mert a többiek már nem is írnak csak beletörődnek abba hogy van 30 verseny 1 évben...ok....valamennyire eljutnak...ok.

Lehet mondani hogy előremozdul a sportág, mert ki fogja megcáfolni?...Senki....de aki benne van érzi hogy nem az igazi, mert üres a kategória, mert a régi "legendákkal" nem tud menni mert rég abbahagyták a felesleges pénz locsolást már ebbe....stb.

Aki maga is autószerelő vagy tunnar ő egyszerűbben még megcsinálja az autóját és eljön, de ők is egyre kevesebben...és nevezhet 500 amatőr....naés....

Mérjétek le a sportág sikerességét a profi versenyzők számában akik minden versenyre elmennek....

Én azt látom hogy a street az olcsóbb, mert inkább lassabb, de utcán is használható autóval még beleférhet egy teljes szezon....de az megint nem a 9-es időről szól....

A profi szakosztályt nem tudjátok motíválni pénzbeli támogatás nélkül.
Ha nem kényszerítitek a gyorsakat profi kategóriákba akkor az kihal és lesz lelkes amatőr kategóriás bajnokság, amivel semmi baj, csak nem kell Profinak és fejlődőnek beállítani.


Lényegében ezeket gondolom és többen is akikkel beszélni szoktam kint.

Idén még indulgatok profiban, aztá ha így marad, költöm inkább másra én is a pénzem.

Na béke veletek.....sikereket a szervezéshez, majd találkozunk.

 
Re: (74014)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!