timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.02.18. 09:57:17 (74035
Felhasználói profil
18.45 @ 115

szerintem kezdetnek az is jó lenne ha a magas (szerintem egyenlőre kivitelezhetetlen 100-80-50) pénzdíjak helyett a szervező beszállna vmilyen mértékbe a versenyre való kijutás költségeibe, esetleg a versenyzővel bemehetne ingyé az őt segítő 1-2-3-4 emberke, esetleg a Profik és/vagy emberkéik X forintig ingyen ehetnek, ihatnak a büfében, ilyesmik. Előző évben helyezett Profik a külön sort kevesebbért vagy ingyé kaphatnák. Ezekbe a juttatásokba bevonhatóak lehetnének a kat. első Streetesek is, esetleg első 3.
Ezek az apróságok versenyzőként 10-20e Ft megtakarítást jelenthetnek/verseny, éves szinten már komoly összeg! a szervezőnek ezek a juttatások kevesebbe is kerülnek így mindenki jól járhat.

 
Re: (74023)
válasz erre 2013.02.15. 12:55:40 (74032
Rábaringen idén megdupláztuk a pályakezelésre szánt keretet, tehát ismét lépünk egy nagyot előre a pálya minőségében. Eltökélt szándékunk, hogy felhozzuk minimum Lacháza szintjére a rendezvényt. Nyilván nem ebben az évben, de arrafelé haladunk folyamatosan. Idén még a depót építjük ki jobban, hogy jobban elférjen mindenki és még pár dolgon javítunk. Ötletek vannak bőven, majd szép sorban rátérünk mindenre, ahogy az időnk és az anyagiak engedik. Lesz például saját készenléti gyors reagálású műszaki mentő autónk is, ami azonnal indul, ha valami gond van és fel lesz szerelve a szükséges dolgokkal a mentéshez/kármentesítéshez.  Tehát az alapokat akarjuk megteremteni,. amire aztán majd lehet építkezni. Rajtunk nem fog múlni.  
Re: (74023)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.02.15. 09:41:20 (74023
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Igen ezt olvastam és jónak tűni, főleg ha az osztrákok is esetleg vérszemet kapnak és akkor még lehet nekik is előbb utóbb 3-4 autós válaszuk rá.....akkor a nyugati csücsök még erőseb lesz dragban.

Fogtok pályát kezelni?Mi a terv?Meidl-en gondolom nem, idegösszeroppanást kapna a tulajasszony, az osztrák csávó meg 2x annyit inna..(hot).. :-)))))))))))))))

Peti, miért ne rendezhetnél színvonalas versenyt, akár több versenyző támogatással mint a többiek, lehet 2x annyi versenyződ lenne és utána  többiek is többet adnának :-))))


Lehet díjazni kellene a profit 100-80-50 arányban, és az amatőrt is elkezdeni 30-20-10 arányban legalább.Tudom ez sok pénz ha összeadod a kategóriákat, de hitrelen ösztönzésként ennyi jutott eszembe a színvonal mellett....vagy ha dén nem is, akkor a rendezők emésztgessék a számokat és ha megvalósítható és nem jön be idén sem a profi tábor erősítése akkor jövőre többet kell fizetni és visszajuttatni a show csinálókhoz akikért a nézők kijönnek és akkor lehet még több profi lesz és még több néző....

Nem tudom ekkor nagyobb lenne-e a harc....de lehet....és lehet hogy a profiba is többen neveznének a hiányos kategóriákba és lenne profi versenyző egyből 80db.....és az amatőr is mivel egyre komolyabb őket is díjazni kellene....

Aztán a kereteket a rendezők ismerik, de a pénz általában több versenyzőt mozgat.

Sok sikert mindenkinek.
 
Re: (74021)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!