timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.03.03. 23:21:42 (74076
Felhasználói profil
14.93 @ 153
szep kezdemenyzes... lenne
csak a mai magyar valosagban, amikor egyre tobben abbahagyjak inkabb a piszkos anyagiak vagy mas miatt, nem hiszem sokan fognak kapkodni prolik kozul 70-100k-t kitapsolva az ilyen zsirfasza recing gumik utan, ami jo ha egy evadot kibir, meg a pornep mar annak is orulhet, ha az autot hekkelgetni van eleg ammoja, meg szervizelni, ha vmi lerogyik benne

inkabb alsobb osztalyokban kene tobb fele szedni a kategoriakat, szigorubban szabalyozva mit lehet meg mit nem, meg foleg sokkal szigorubban ellenorizve, mert ettol lesz hitelesebb a rendezveny maga, es tobb a resztvevo, meg azokkal -talan- tobb nezo, hiszen az utakon is abbol van a legtobb
persze azok nem mennek olyan uberfasza űridoket, de 30 hasonlo technikaval indulo kozott azert sokkal nehezebb meg nagyobb tudas az elsonek lenni vagy akar csak a dobogora kerulni, mint ketto kozul

dontok utan meg ccm ellenorzes az elso 4-nel - ez ellen csak az kalimpal, akinek vaj van a fule mogott
ugy tudom evek ota van is vmi muszer erre, akkor ne porosodjon, mert ovas nem nagyon van, de ellenorzes sem, ami automatikusan teret ad a ccm csalasnak
es a cheat-elok modositjak a ev vegi eredmenyt is a szereplesukkel, hiszen a szabalyok szerint versenyzok koze ekelodve elviszik a pontokat azoktol, akiket az tiszta versenyben illetne, es ezen pl mulhat az is, ha suru a mezony az adott kategoriaban, hogy ev vegi osszesitesben vki a 2., vagy a cheat-elok miatt csak 6. lett, ami azert nem mind1

a profik meg nem igazan jonnek, evek ota nehany versenyzo van csak kategoriankent.. bar ketseg kivul az latvanyosabb - amikor mennek is

-----

a szabalyzatban az a koteles kitenni a szervezo reklamjait a jarmure is resz, az komoly?
szoval ha rendezo ugy dont, hogy most a poco loco matrica kell az auto oldalara telibe ket oldalra meg a kazanfedelre, akkor az kotelezo lesz?
es ha vmi melegbár lesz sponzor, akkor ezek alapjan pl szivarvanyszinu zaszlo kell, akkor az?

na meg ez a latvanyos NHRA majmolas eleg unalmas
vagy ha mar annyira NHRA a peldakep meg az NHRA az isten mindenben, akkor pl ott van ketoldalt beton vedofal is
az a narancssarga hozzaerek es felborul kerites, az semmitol nem vedene meg, ha baj van
arrol nem is beszelve, hogy mivel ossze vannak akasztva egymasba, ha atmegy rajta vki autoval vmi oknal fogva, kb 30m-l odebb is beboritja az egeszet magaval, es igy ott is baj okoz azzal, ahol amugy nem lenne

az MNASZ meg mi pluszt ad a rendezvenyhez azert, hogy fizetni kell nekik?
a szabalyzaban van egy szoveges hivatkozas a szervezeti leirasukra, de vhogy nem sikerult megtalalnom azt a reszt ugy az MNASZ honlapjan
mondjuk ha mar pdf a file, meg a 21. szazad van, akkor lehetne a pdf-ben egy klikkelheto hotlink URL, amire kattintva odaugrik a kerdeses reszhez a masik weboldalon, es nem kell vegig lapozni 2n+1 almenut, hogy megtalalja, aki kivancsi ra 
Re: (74073)
válasz erre 2013.03.02. 23:45:59 (74074
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Igen ez így korrekt magyarázat és még igazság is van benne, de egyetlen dolgot kihagysz és szerintem ez nagyon fontos, hogy 10 szer annyi utcai gumival rendelkező autó van a versenyeken mint amennyi drag radiálos lesz valaha. Tehát a drag radiálosnak pont ugyan annyi előnye van az utcai gumihoz képest mint a versenyautónak a drag radiáloshoz képest, tehát a te következtetésedet folytatva a 10 szer annyi utcai gumival induló autó esélytelennek érzi majd magát és nem jön ki versenyre, ugyan tized annyi de valóban gyorsabb autó lesz a versenyen. Szerintem pár év alatt kiderül melyik a jó útirány és akkor lehet ebben is konszenzusra jutni. 
Re: (74073)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2013.03.02. 23:04:17 (74073
Nem vitába szállva Zolival, inkább csak magyarázva mi a logika a döntésünk mögött...azért döntöttünk a DR engedélyezése mellett, mert reménykedünk benne (lehet, hogy tévesen, de ez majd kiderül) , hogy idehaza is kifejlődik pár hasonló utcai autós kategória amely a DR adta lehetőségekre épül. Sportunk hazájában, az USA-ban robbanásszerűen terjedt el és elképesztően népszerű, nem csak a nagy felügyelő szervezetek, mint az NHRA vagy IHRA vagy NMRA de kis helyi pályák kupasorozaként is. A legnagyobb számú autót megmozgató kategóriák a DR osztályok, gyakorlatilag hazavágták a bracketelést és társait. Nyilván kis hazánk nem az USA,  de azért hosszú távon be szoktak gyűrűzni ide is a trendek, legfeljebb némi késéssel. Adunk neki esélyt gyökeret verni idehaza is. A biztonság kérdése...szerintünk nagyságrendekkel biztonságosabb egy erős autó a pályán, ha DR van rajta, mint sima utcai gumival.  
  Továbbá lehetőséget akarunk adni a gyors utcai autóknak megmaradni utcai kategóriákban, és nem odapréselni őket a profikhoz, ahol valóban versenyautók ellen kellene menniük, és esélyük sem lenne, csak kikapni járnának ki (kivételek  persze vannak/voltak, de a kivétel erősíti a szabályt, mint tudjuk)....azt meg hosszú távon senki sem szeret, tehát a profi kategóriákból így is úgy is kikopnának ezek az autók, és ha a street kategóriákba sem engedjük be őket, akkor egyszerűen nem fognak kijönni, el fogjuk veszíteni őket a sport számára, pedig nekik kellene adni a derékhadát ennek az egésznek.
  Szóval adunk neki egy esélyt, aztán meglátjuk, hová fejlődik, vagy fejlődik-e egyáltalán.  



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!