timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.05.06. 10:38:15 (74291
Felhasználói profil
12.08 @ 187
Szia Zoli!

A régi fékezőernyőd esetleg olcsón Kacsint eladó?

Üdv.: $ 
Re: (74286)
válasz erre 2013.05.03. 12:51:34 (74287
Csak úgy érdekességképpen meg tudnád mondani mennyibe fáj egy ilyen szíj? Persze csak ha publikus Mosolyog
Vagány az új dizájn! 
Re: (74286)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2013.05.02. 08:46:27 (74286
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Race riport Kunmadaras:

Meghívást kaptunk kunmadarasra, hogy menjünk le és csináljunk pár bemutató futamot.
Nem kezdődött jól a nap mert induláskor belefutottunk egy balesetbe ami fél órával megnövelte a menetidőt, de félóra késéssel leértünk madarasra. A szokásos nagy tömeg fogadott kerestünk egy parkolóhelyet és elkezdtünk kicsomagolni illetve levenni a Dragacsot. Előző nap cseréltünk egy komputert, biztonsági öveket és fékezőernyőt. A komputer beállításokkal még voltak gondjaink, de az autó beindult vele. Megnéztem a pályát illetve kérdezősködtem a pálya aznapi állapota nem nézett ki rossznak, habár nem volt felgumizva rendesen ( csak motorok mentek előző és ezen a napon is ) az  elmondások arról szóltak, hogy tegnap nagyon csúszott, de ma már jobb. Gondoltuk megyünk egy bemelegítő futamot és majd meglátjuk. Az első futamban 3200 ról rajtoltam és így sikerült 1.1 hatvan lábat húznom, Szentesi Pistiék kicsit feljebb vették a kitámasztó kerék magasságát és vagy 20 centit feljött a rajtban az első kerék, mivel bennem volt a Szabyk balesetének látványa és nem tudtam hogyan fog tapadni már a hatvan láb előtt elvettem a gázt. Na ez a húzásom kihatott az egész futamra, mert vagy 6 szór elkellett vennem és vissza kellett adnom a gázt a futam alatt, hiszen az elejét elszúrtam a gázelvétellel. A végén olyat éreztem, amit még soha, meghúztam a fékezőernyő karját és kisvártatva olyat fogott rajtam a fékezőernyő, hogy azt hittem kiszakadok az ülésből ( ez a fékező ernyő jóval nagyobb mint az előző ). aztán jöttek a Pistiék és kezembe kaptam a timeslipet aminek nem nagyon örültem, hiszen mivel nem mentem jól így csak 8.40 @ 245  időt és sebességet abszolváltam. Visszamentünk és elemeztük a futamot, megnézve a logokat 4000 – 6000 között volt a futamom 6x gázelvétellel, hát mit mondjak nem örültem , de a tapasztalatokat és Szürszabó Levi segítségét is igénybe véve ( pontos Angol fordítás ). Készültünk az újabb futamra, Ebben a futamban kicsit jobban szerettem volna összerakni magam és az egész futamot, lent volt Roland is és segített, na mondom akkor egy kis plusz súly és egy jobban összerakott futam  meghozza a várt eredményt. A jett car után mi jöttünk és fejbe teljesen koncentráltam a megfelelően összerakott futamra, beálltunk a rajba és megcsináltuk a gumimelegítést, de a végén valamitől leállt az autó, elkezdtem volna újraindítani, de látom szalad Pisti és integet, hogy ne, fogalmam se volt mi lehet a baj, de aztán megtudtam azonnal, elszakadt a kompresszor ékszíj,  a legerősebb volt ami kapható. A depóban aztán meglett a baj okozója, a kerékmelegítésnél felkapott egy kavicsot ami a kompresszor tárcsa és a szíj közé beszorult és eltépte azt. Szóval tapasztalatokkal gazdagabban, de nem az elvárt eredménnyel összepakoltunk és elindultunk haza. Eredmény 1.1 hatvan láb 5.3 @ 206 kétszáz méter és 8.40 @ 245 négyszáz méter lett ezen a napon. Úgy látszik, hogy a Dragacs nem adja könnyen magát, de előbb  utóbb én fogok győzni és nem az autó. Találkozunk Május 18. Kiskunlacházán ahol ismételten megpróbálunk felülkerekedni az eddigi eredményeken.
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!