timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.05.13. 16:41:31 (74323
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Esik ez akkor is ha nincs élő, látod :-)))) 
Re: (74322)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2013.05.12. 21:20:39 (74322
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ismét elbánt velünk az időjárás, de ez nem rettentette el sem a nézőket, sem a versenyzőket a Rábaringen. Több órán át szitált az eső, hol jobban hol csak picit.
Hiába a tisztességesen lekezelt pálya, ami sosem látott ragasztómennyiséget kapott, de a meleg nélkül semmit sem ért. Kb délután 5.-re kezdett beérni, akkor már tisztességesen megtapadt.
Széles skálán vonultak fel autók-motorok, mindenki odatette magát.
Véleményem szerint a kategóriákat már mindenki megszerette, a profik csak AP4-től felfelé szerepeltek, de most is volt döntő P7-P8-ban is!
Nálunk kicsit másképp van az utcai kategória, mint a dragracing.hu sorozatban, megengedett a drag radiál, és a motor is lehet cserélt, és ez komoly csatákat eredményez, főleg az erős hátsókerekes autóknál.
Már megszokott nálunk a 20 feletti usa felhozatal, ebből sok a kemény gép.
Jó kis döntőt láthattunk az A7-ben, századokon múlt a győzelem.
Az időmérőnk tette a dolgát hiba mentesen, ha esett, ha fújt!
Nagyon nagy megtiszteltetésnek érzem, hogy az autós döntőkön szinte 1-2 emberen kívül mindenki kiállt, a díjkiosztón nem maradt egy kupa sem árván, mindenki kivárta a végét, és megtapsolta sporttársait!
A délelőtti csúszkálós pálya ellenére nem történt baleset, esés, kicsúszás, mindenki ügyelt a biztonságos versenyzésre!
Sajnos a verseny szervezés nekem azzal jár, hogy keveset tudok menni a Novával!
Döntőben tudtam csak nitrózni Fenstermen ellen, rendesen ki is csúsztam, de sikerült megfogni, mint a Novát, mint a 37-es Chevy-t, kb 300 méternél ledolgoztam az egy másodperces driftet.
Nagyon elégedett vagyok a Novával, sosem hagy cserben, engedelmes és bivalyerős!

Aki lemaradt sajnálhatja, de még bepótolhatja a júniusi 5. V8CARS kupán!
Egy biztos, eddig még soha sem látott verseny lesz, sok osztrák is már most feni rá a fogát, itthon meg mindenki, akinek a vérében a drag, a feneke alatt V8!

Köszönjük minden kedves versenyzőnek és nézőnek a tegnapi rendezvényt!

Képek, videók, infók a fészünkön:
www.facebook.com/gyorsulas  



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!