timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.05.18. 22:24:18 (74357
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Nem tudom milyen teljesítményű. Keveset szeretnék fejleszteni rajta, de még utcai autó maradjon.
Gyenge láncszem a kuplungom, mert ha állórajtozom, akkor végig csúszik Zokog , ezért vettem sima rajtokat. Kuplungot akartam erősíttetni, de sajnos üzemanyagpumpát kellett cserélnem az autón és jött a műszaki vizsga és persze végre megkapta a hks gombaszűrőt. Ezekre kellett költenem, és ezután reményeim szerint jön a kuplung, hogy végre 12-es idő legyen, az autó tudja, mert a 13.2 is már csúszó kuplunggal mentem Széles vigyor
Szóval még egy kis pénz és végre rendesen el lehet szúrni neki... Kacsint  
Re: (74356)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.05.18. 22:11:29 (74356
Most kb hány lovas az audi?  Akarod majd hasonló szintre vinni mint anno Szili, vagy megmarad utcai konfiggal? 
Re: (74355)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!