timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.05.22. 15:16:42 (74400
Felhasználói profil
9.31 @ 236
"A nap fénypontja még is Breki volt a Bömössel, folyamatosan javúlva a nap végére elérte a 9.31 @ 237 időt és sebességet, ami mindenképpen tiszteletre méltó."

nagyon szépen köszönöm DRAG NAGY MESTER! 
Re: (74384)
válasz erre 2013.05.20. 20:47:45 (74386
Felhasználói profil
14.93 @ 153
a pont tablazat is fel lesz toltve igy 3 verseny utan vegre...? :P
 
Re: (74384)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2013.05.20. 18:13:29 (74384
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Május 18 Kiskunlacháza Race riport:

Nagyon sok gondunk volt ezen a napon az időméréssel, de délután lett mire rájöttünk az okára. Legyen elég annyi, hogy megjavult magától, csak egy 220 csatlakozót kelet kihúzni az aggregátorból.
Nagyon sok Big blokkos és Dsm autó gyűlt össze a klubtalálkozóra, rengeteg érdekes és még érdekesebb öreg, fiatal autó látványával és hangjával lettünk gazdagabbak. Csoda szépek voltak az oldtimerek és az igazi erőgépek is. Az osztrákok is szép számmal megjelentek illetve a szlovénok se voltak kevesen, de a legtöbben a szlovákoktól jöttek, hiszen nekik is Ob volt ( június 01 Trencsényben viszonozzuk majd nekik ) Az osztrákok is és a szlovákok is ódákat zengtek a Kiskunlacházi pálya tapadásáról, aminek azért volt alapja, hiszen közülük szinte mindenki megdöntötte az egyéni rekordját. Akár a szlovák honda akár az osztrák altered itt mente élete eddigi legjobb eredményét, de mondhatnék még pár embert sorba. A nap fénypontja még is Breki volt a Bömössel, folyamatosan javúlva a nap végére elérte a 9.31 @ 237 időt és sebességet, ami mindenképpen tiszteletre méltó.
Mi is készülgettünk szépen az utolsó verseny óta a Dragacs kapott 8 db egt és az ehhez tartozó kijelzőt, illetve kapott szép digitális kijelzőt na meg adatrögzítőt és egy teljesen új komputert, reménykedtünk egy kicsit mi is, hiszen a múltkori kunmadarason okulva előrébb jutottunk az autó megismerésében. Elkövettük ugyan azt a hibát még egyszer az első futamban a rajtot 3200 fordulatról indítottuk és ez ugyan azt eredményezte, hogy el kellett venni a gázt többször is, hiszen nem tapadt be. A második futamban már felemeltük a rajtfordulatot 3500 ra és lás csodát az autó elindult és habár kipörögtek a kerekek, de egyenesen ment egészen a kettes váltásig amikor is egy nagy csomó dolog összeadódva azt eredményezte, hogy az autó leállt. A probléma a következő volt, nagyon szépen elindult az autó és egész 6000 fordulatig dinamikusan emelkedett a fordulat, majd ezen a fordulaton egy picit több mint fél másodpercig kitartottam a gázt és utána odaléptem neki, de két tized másodperc múlva el is vettem a gázt. A probléma mi szerintünk az volt, hogy 6000 ről 7000 re szinte azonnal felment a fordulat és valószínű érezhettem, hogy a kerék túlpörög és ezzel a lendülettel visszavettem a gázt, de az autó is ebben a pillanatban váltott 1 ből 2 be és ez azt eredményezte, hogy ugyan üzemanyag volt, de levegő nem volt elég hozzá és így belefulladt a metanolba a váltás pillanatába. Ahogy Peti is mondta múltkor a tanulság az, hogy nyomni kell a gázt 
A rendezvény tekintetében minden stimmelt akár az idő akár pedig a pálya vagy említhetném a résztvevők számát is.
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!