timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.05.30. 15:09:59 (74443
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Amugy erdekesseg keppen irom, hogy annak idejen amikor meg sok Hring volt a gyorsulasban es a fele kb vizes verseny volt.....akkor gondolkoztam azon hogy volt egy P206RC-m, egyik verzio az volt hogy turbositsuk.....1084 kg volt konnyites nelkul....de mar akkor is az volt a gond hogy ha esett akkor az elso kerekes kapirgal, a hatso kerekes cikkcakkban megy de az osszkerek jo barmilyen idojarasra....lenyegeben az egyik nagy indok amiert awd-vel versenyzek ez volt.
Akkor meg volt profi donto is ha esett ha fujt...masreszt akkor meg amatorben nyomtuk.

Tehat en esore is qualifikalt autoval rendelkezem :-D
Max lassabb ilyenkor de nem annyival mint a nem osszkerekesek :-D 
Re: (74442)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.05.30. 13:47:05 (74442
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Az említett 2009-es verseny 2 naposra sikerült, mert egyik nap is esett egész nap, másik nap is.....szartunk rá, mentünk esőben is, mert ahhoz volt kedvünk. 
Re: (74441)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!