timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.07.16. 22:58:41 (74537
Felhasználói profil
14.93 @ 153
de ezt nem ertem, ha van guard beam is, akkor az mindenkeppen elinditja a merest, ha megszakad, nem? akkor meg hóóóót mind1, hogy elotte lat-e a stage fotocella, vagy nem lat

meg eleve mintha az elso kerek mogott is elobb lat(na) a fotocella, mint ahogy odaer az auto segge a kormot okadva
 
Re: (74533)
válasz erre 2013.07.16. 21:36:58 (74536
Felhasználói profil
10.00 @ 213
Picit sem szeretnék akadékoskodni de a korom csak a rajtnál és hátszélnél szolhat bele a fotocellákba , az autók nem előre füstölnek így a korom az autó mögött van .
Abban igazad van hogy probléma a füst nekem sem tetszik ezért vezetem ki a kipufogót a motorháztetőn.
De Józsi barátomhoz csatlakozva én is úgy gondolom hogy a szabályokat nektek kell módosítani , betartatni.  
Re: (74533)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.07.16. 06:50:28 (74533
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ez persze nem igaz, amit írsz, törölve lett, ott az error, az aktuális pontversenyen majd láthatod is, de sajnos csak egy farkam van, nem volt időm javítani a neten.
Elárulom neked, csak akkor van hiba, ha legalább az egyik pályán olajkályha megy, máskor nincs!
Miután elmennek a rajtból, még másodpercekig nem lát át a szenzor a kormon!

A pályakezelésre most több mint 600 ezret költöttünk, és tökéletesen lekormolták, de megmutatom neked, a szenzorok milyen kormosak, ha érdekel!

Máshol ezt nem engedik meg, ezért nem okoz mérési problémákat!

Amit beírtál, azon a hülye is látja, hogy két ponton is a korom volt a szenzor szakítás oka, nem az autó.

A lefelé kormot okádó dieselek maradjunk annyiben, hogy mind a pályát, mind az időmérőnket zavarja!
Ha a fizikának ez a része nem tiszta, csak úgy egyszerűen elmondom: ha az emberi szem nem lát át a kormon, nem fog átlátni egy lézerdiódas polarizált szűrővel ellátott optikai eszköz sem.
Kár ezen rugózni, kellenek a dieselek, de nem így, ez már mindenkinek csípi a szemét! 
Re: (74532)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!