timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.09.09. 08:08:30 (74638
Felhasználói profil
7.01 @ 337
"""""tegnap az a 18-20 páros, akik a döntők előtt már hiába álltak sorba nyilván persze órákon keresztül a motors döntők miatt is pl du 1-től, biztos nagyon megköszönik a szervezőknek, hogy kimehettek ezt beszopni
Hring-n anno beállt a sor vegére 2-3 rendezőmuki, hogy ez még lemegy és kész, itt a sor vége, mert kiszámolták mi fér bele időben, és nem volt ilyen, hogy hát most akkor inkább jön a döntő, mert csak most jutott eszünkbe, hogy szeptemberben előbb megy le a Nap a horizonton, mint júniusban
és ott van VIP sor, abban is állnak már vagy 30-n, meg plusz Alfa találkozó is van közben és azok is jönnek be soronkívül balról, a középső sor meg jó, ha 5 percenként megy előre egyet
elképesztő, komolyan""""

Igen ez hasonlóan szokott lenni, ha minden rendben, sajnos ezen a napon nem volt minden rendben, hiányzott két nagyon fontos láncszem az eddigi megszokott csapatból és ez rányomta a bélyegét erre a napra.


"""""a másik meg, hogy motorosokra kutya se kiváncsi, mégis órakig döntőznek
vagy vmiért pont akkor jó 2-2.5órán keresztül egy centit nem mozdult előre semmi
miért nem lehet nekik egy külön nap?
vannak kint 40-n, de ugyanannyi idő jut rájuk, mint a kb 150 autóra
ez egy halál így"""

Nézd meg az időtervet és kiderül, hogy nincs így, a motorosok kevesebb időt kaptak mint az autósok

"""""
meg a döntőnél is minek kell egy percig ott várni? előre bemondják kinek kell felkészülnie, így az egy perc nem is egy perc, hanem 3 eleve
volt akire még azután is ment a várakozás, hogy a számlaló már nullán állt, aztán újra is indult
miért?

le kell vinni 20sec-re, ha addig nincs ott, akkor nincs, amúgy is előre megvan kinek kell jonnie következőnek, előző páros lement és még nincs ott, akkor nincs ott
maga az 1 perces szarakodós várakozás tovább tart, mint amíg  beállnak meg lemennek, és halál unalmas a nézőknek az állandó várákozás erre a semmire

van a döntőben 7 futam per kategória, abból qrvaisten 5-nél majdnem végig kell nézni a számlálót nulláig, és a döntök végére amire minden kategória lefut, csak ebből összejön háromnegyedóra baszakodás
utána meg jön a jéééé, hát már megint közben vaksötét lett, óóóó, naháááát""""""

Hát ebbe sajnos nagyon egyet kell értsek veled, az Európa Bajnokságon simán elzavarják az embert ha baszakszik, még az időmérő futamoknál is, nem hogy a döntőknél. Erről fogunk beszélni mindenképpen a szokásos éves megbeszélésen.

"""""ja és gépátvételre nem kéne 4-5 plusz emberke nézegetni a nevezőket? reggel akkora sor állt ott 9 után is, hogy a karszalagos lakókocsinál volt a sor vége, még egy jó óra volt onnan bejönni, hogy utána sorba is állhassanak 3 órát, meg egy helyben topogjanak 2 órát """

Szintén az Európa Bajnokságot hozom fel példának, ott 1 azaz egy napig tartott a gépátvétel, de természetesen ezen is megpróbálunk javítani, megígérem. 
Re: (74621)
válasz erre 2013.09.08. 23:51:04 (74631
Egyet értek! A motorosok lehetnének másik nap is! Szerintem legtöbben az autók miatt mennek ki lacházi versenyre nem a motorosok miatt! Van egy két turbós motor azt annyi! A többi a kutyát sem érdekli szerintem! Az autós mezőny sokkal szinesebb!
A döntők sem húzódnának sötétedésig! Nem is csoda hogy sokan nem várják meg a verseny végét! Mint pl mi 4-en sem akik voltunk!  
Re: (74621)
 ave
válasz erre 2013.09.08. 21:50:51 (74627
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nincs ebben nagy ujsag, a dontok sose voltak elvezhetoek.
Halalra untam en is magam a futamok kozott, amig kameraztam a startkapu tetejen, es/vagy versenyeztem.   A kedvencem mindig is az egy-ket perc varakozas utan gyok kettovel teljesitett bye futam volt.   Mosolyog
A dontoket nem igazan erdemes egy atlagnezonek megvarni, csak fanatikusoknak.

A motorosok 2001 ota amiota en jartam versenyekre szivatjak az autosokat, egyszer kulon napon voltak, zero nezovel, de megis.

De azert 7-es, 8-as, 9-es, 10-es, 11-es autok azert csak csinalnak olyat, ami miatt erdemes kimenni nezni. Mosolyog
 
Re: (74621)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2013.09.08. 13:33:25 (74621
Felhasználói profil
14.93 @ 153
tegnap az a 18-20 páros, akik a döntők előtt már hiába álltak sorba nyilván persze órákon keresztül a motors döntők miatt is pl du 1-től, biztos nagyon megköszönik a szervezőknek, hogy kimehettek ezt beszopni
Hring-n anno beállt a sor vegére 2-3 rendezőmuki, hogy ez még lemegy és kész, itt a sor vége, mert kiszámolták mi fér bele időben, és nem volt ilyen, hogy hát most akkor inkább jön a döntő, mert csak most jutott eszünkbe, hogy szeptemberben előbb megy le a Nap a horizonton, mint júniusban
és ott van VIP sor, abban is állnak már vagy 30-n, meg plusz Alfa találkozó is van közben és azok is jönnek be soronkívül balról, a középső sor meg jó, ha 5 percenként megy előre egyet
elképesztő, komolyan

a másik meg, hogy motorosokra kutya se kiváncsi, mégis órakig döntőznek
vagy vmiért pont akkor jó 2-2.5órán keresztül egy centit nem mozdult előre semmi
miért nem lehet nekik egy külön nap?
vannak kint 40-n, de ugyanannyi idő jut rájuk, mint a kb 150 autóra
ez egy halál így

meg a döntőnél is minek kell egy percig ott várni? előre bemondják kinek kell felkészülnie, így az egy perc nem is egy perc, hanem 3 eleve
volt akire még azután is ment a várakozás, hogy a számlaló már nullán állt, aztán újra is indult
miért?

le kell vinni 20sec-re, ha addig nincs ott, akkor nincs, amúgy is előre megvan kinek kell jonnie következőnek, előző páros lement és még nincs ott, akkor nincs ott
maga az 1 perces szarakodós várakozás tovább tart, mint amíg  beállnak meg lemennek, és halál unalmas a nézőknek az állandó várákozás erre a semmire

van a döntőben 7 futam per kategória, abból qrvaisten 5-nél majdnem végig kell nézni a számlálót nulláig, és a döntök végére amire minden kategória lefut, csak ebből összejön háromnegyedóra baszakodás
utána meg jön a jéééé, hát már megint közben vaksötét lett, óóóó, naháááát

ja és gépátvételre nem kéne 4-5 plusz emberke nézegetni a nevezőket? reggel akkora sor állt ott 9 után is, hogy a karszalagos lakókocsinál volt a sor vége, még egy jó óra volt onnan bejönni, hogy utána sorba is állhassanak 3 órát, meg egy helyben topogjanak 2 órát 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!