timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.08. 00:03:00 (74776
Felhasználói profil
11.54 @ 197
én a h.ringi "versenyekre" látnám ,hogy lehetne nagyon izgalmas futamokat hozni a jelenlegi rendszer mellett is.ott a példa "Tibi bá".a kis skodával ott volt a drag gépek mellett.és nagyon szoros futamok voltak.pl.demerobivs. breki.....
néző szempontbol az a legjobb+ versenyzőként is sokkal izgalmasabb mégha nem is 1/4-ed a táv.
lehetne külön kiirás pl egy h.ringes sorozatra.lehet sok embert vonzana megint ki .... 
Re: (74769)
válasz erre 2013.10.07. 14:43:33 (74771
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Már most nem jó:-)

Én is és még vagy 2 ember jövőre 6 időket akarunk menni Magyarországon !

Kaldy Peti se a 8 tábort fogja gyarapítani....

Révhelyi Peti egyre gyorsul és kezdi érezni az autót, ha komolyabb motor kerül bele az is lehet 7 idő

Breki se szeretne megállni 9 másodperc felett csak alatta.

G1 team fejlődése sejteti a 9 magas időt

Kiss Gyuri másik autóval se a 11 időre hajt.

stb.

Nem látom értelmét ennek, legyen mindenki olyan gyors amilyen csak tud és a barátok vagy ellenfelek érjék utol vagy előzzék meg, akkor jó az a rendszer amit leírtál, ha senki nem akar fejleszteni, csak nagyon kicsiket:-) 
Re: (74769)
válasz erre 2013.10.07. 13:11:02 (74770
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ez felmerült már többször is,de nem látom sok értelmét (én személy szerint). Ha gyorsabb az autóm mint a limit,akkor súlyozzam ki,nyomjam a féket a végén? Vagy lépjek kategóriát,ahol meg nem ütőképes a kocsi,mert mondjuk csak 1x.8-at tud?
Régebben volt valami bracket racing,az is hasonló volt,el is halt.

Kiváncsi vagyok,kinek mi a véleménye. Én mindig gyorsabb szeretnék lenni,nem butítani a kocsit,hogy ne menjen a határ alá. 
Re: (74769)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2013.10.07. 12:47:00 (74769
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Sziasztok!
VÉGE a versenyeknek sajnos....
de gondolni kell a "jövöre" is...fejlesztések stb...
van 1 okos gondolat amihez kellene még pár db...
idöalapú kategoriák....
kicsit unalmas volt hogy elöre tudni lehetett (majdnem a sorrendet is)...ki lesz a dobogos ,melyik Kat.-ba...
pl:
ha jön a G1 team es végre stabil és megbizható lenne... Cool
kapnék töle mindig közel 1 mp-t...na jo 0.8-at...
ha nem jön én adok a mögöttem levönek...(bocs Fönök-Pistabá)...
ezért és ez majd minden Kat-ba igaz...
talán jo ötletnek tünik:
6s-7s...ez poén...Csak eljut ide Kohári Úraság 1x.... Nyelvet ölt
7s-8s...végre lenne igazi Drag csata: Dragacs vs Erdös Csaba
8s-9s...Kaldy Peti vs Fensterman...pl
9s-10s...láthatnánk Breki vs X1/9 vs Igor a corsával vs Fapuma pl
10s-11s...ide számtalan autot irhatnék...pd Gabi vs G1 team pl
11s-12s...Kiss Gyuri a Hondával vs rengetegen....
12s-13s...itt a 16-os tábla is kevés lenne....
13s-14s...utcai dieselek bármelyik komolyabb autok ellen pl
14s-15s...már megjelennének utcárol is rengetegen...
15s-16s...felsorolni se tudnám...
17s-18s...nézök is elgondolkodnának...
18s-19s...kiürülne a parkolo...(kiba..ott hosszu lenne a sor..de ez legyen a rendezök dolga---mivel a bevétel is az övék... Cartman )
pár embernek mondtam már...
felmerült sok kérdés...
pl:
-belecsuszol 1 masik kat-ba:
versenynapon 1 idödet stornozhatod...
-ha 1 nap 3x is -akkor átsorolodsz...(rakj be annyi sulyt-hamár játszani akarsz-amennyi pontosan kell vagy rakj fel utcai gumit..stb)
-döntöbe belecsuszol a masik Kat-ba:
már megint játszottál---igy olyan mint ha beugrottál volna... Mérges
-mi van a turbo-nitro-AWD-vel?:
semmi mindenki ott megy amennyit az auto tud...(igy nincs unalmas verseny...évad...stb)
-mi lesz a Pro Katokkal?:
az "idö" eldönti ezt a gondot is...
-mi lesz a pénzdijjal?:
ezt a rendezök döntik el... Nyelvet ölt ötlet:azt a pénzt amit a jelenlegi profi katba szetosztottak---év végén a 11 kat-ba 1-2-3 helyezettek -ha ez nem pénz-akkor pl:1-hely draggumi..2-hely csö...3-bukosisak vagy bármi komolyabb amit a sponzorok ill sponzorpénzekböl ki lehet sajtolni...
-mi van azokkal akik"milliokat öltek már a profi autokba"--ezek már rég nem valaki ellen hanem az idö ellen mennek--ezt tudom magamrol is pl
-ez kinek jo:
Nekünk--érdekesebb lesz és uj ellenfelek jelennek meg a porondon...
Legfontosabb:RENDEZÖKNEK---utolsó 3 kat.tal behozta az utcai versenyzöket...hamár onnan indult valaha...
-kinek éri meg?
RENDEZÖKNEK is meg remelhetöleg nekünk is..ha jol kalkulálunk... Cool
több auto több sponzor...sts.stb...
sorolhatnám még de Töletek várok pro-kontra véleményeket...
lehetöleg értelmeseket szajkarate és fikázás nem érdekel senkit..köszi
Kihangsulyozom!!!!
EZ 1 ÖTLET (több emberé..!)nem VÉGLEGES csak piackutatás...
köszönöm és hajrá..
kavarjuk fel az állovizet... Szemforgató
FarkasFalka
Wolf

 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!