timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.08. 08:52:43 (74784
Felhasználói profil
10.97 @ 200
"egyik versenyen mehetsz a 13s-es időkatba és ha fejlesztettél a következőn mehetsz a 12s-esek közt"

Hova mennek ilyenkor a pontok? Két katba? Év végére lehetne akár 2-3-ban is pontom,mert egy jó versenyen 12 alja sikerül,ha esik,akkor meg a 14 alá bemenni is csoda.

Még mindig nem értem,hogy miért lenne jó a versenyzőnek fejben számolni a másodperceket,hogy a cél előtt elengedje,nehogy a kitűzött idő előtt érjen be.

Nekem az a véleményem,hogy jók a kategóriák így ahogy vannak,nagyjából igazságos az elosztás. Ott van az AS3,minden versenyen a legnépesebb tábor. Van már 12s autó is,de mennek azok is,akik 16 alá be tudnak csúszni.Nekem sajnos üres a kategória,nem sokan vannak AS6-ban,ami érthetetlen,mert annyi turbó honda van itthon,mint a tengerentúlon Széles vigyor
Ehhez képest talán egyszer sem volt meg a 8-as tábla.

Azzal nem értek egyet,hogy sok a versenyző,ha autó kategóriákat nézzük. A 2-3 órás sorbanállás tényleg elég fárasztó/idegesítő. 2-3 óra akkor,ha van kb 20 páros meg mondjuk még 10-et beengednek a fizetős sorból,ez átlag 4-6 perc/ páros. Javítsatok ki,ha tévedek,majd megnézem hány mért futam van egy versenynapon. Azokat a versenyzőket nem értem,akik 20-al szarakodnak visszafele,ezzel megakadályozva az új futam indítását. Én személy szerint szabályt szegek,mert 30-al lehetne menni a visszatérő sávban,ehelyett fordulás után dinamikusan jövök,aztán a korláttól meg 60 körül,így kb 1 percig se foglalom a pályát egy futammal.

Döntőre regisztráció lehet,nem rossz,hasznos lenne,de ki kell találni,hogy hogyan legyen. Az nem jó,ha 100 versenyző egyszerre rohamoz meg valakit.Az lenne a legjobb,ha csak az szólna,aki elmegy/nem tud indulni,de elég utópisztikus lenne tőlük elvárni,hogy szóljanak,úgyis leszarják,pedig ők vannak kevesebben. 
Re: (74782)
válasz erre 2013.10.08. 08:46:35 (74783
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Hívjál fel kérlek  
Re: (74782)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2013.10.08. 08:09:42 (74782
Felhasználói profil
11.40 @ 197
sokan meg fogják kérgedezni akkor most hogy mi? de el kell nekik mondani a teszt futamaikat ők jelölik meg majd a nem megjelölt idejük alapján sorolódnak be a kategóriákba első 8 döntőzik. ha döntőben jobbat fut mint a regidő akkor kiesik mintha beugrott volna. Az értékelésben pedig mindenki pontokat gyüjt a kategóriák első 8 helyezettje kap pontot a döntőzött idejük helyezésük alapján. kategória válts lehetséges ami azt jelenti teljesen mind1 melyik kategóriában futsz egyik vagy másik versenyen tehát egyik versenyen mehetsz a 13s-es időkatba és ha fejlesztettél a következőn mehetsz a 12s-esek közt vagy bárhol. Ha döntőzöl kapod a pontot és nem vesznek el hanem gyúlik a neved mellett versenyről versenyre. ezt pedig az év végi összesítésben értékelik... 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!