timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.08. 11:57:03 (74786
Háttal nem kezdünk mondatot, de az van, hogy a V8-asok közül mindenki telibe leszarja a bracketelést. Mi versenyezni akarunk, és győzzön a jobbik, mert  azért hívják ezt dragracingnek és nem breakoutnélkülegyformákatmenésnek.  A kategóriák közül pedig amelyikek sikeresek, azok teli vannak,  (vagy majd idővel megtelnek) amelyek nem, azok pedig majd mennek tovább úgy-ahogy, és majd megtelnek akkor, amikor a sikeresek közt már akkora harc lesz, hogy páran inkább lehetőséget látnak  üresebb kategóriába átvándorolni.  Most inkább  egy ideig nem kellene bántani a kategóriákat (a minimális finomításokon ill. további összehangolásokon túl) és hagyni, hogy támpontot adjanak a jövőbeni fejlesztések irányához.  
Re: (74785)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2013.10.08. 11:28:58 (74785
Felhasználói profil
11.40 @ 197
ez nem kategória tulajdon képpen hanem idő alapú besorolás ezért bármelyik időcsoportban döntőzöl kapod a pontot ha 8-ba jutsz, és ezért pont sár ami gyűlik a neved mellet akár hány kategóriában is szerepeltél év közben. Értékelve ez persze rendező függő az értékelést úgy értsd ingyen belépő meg kupa meg kaja év végén ami szokott lenni szponzoroktól függően pedig szponzori felajánlások az első, most csak mondok valamit, 40 a pontállás szerint kap erre meghívást vagy akármit ez mondom rendező döntse el hány embert értékel, és hogyan. De persze ezen is lehet változtatni ha ez így nem felel meg, bár szerintem jó ötlet.
A gázelvételről meg annyit, hogy ha neked valóban el kell venni a gázt hogy ne menj be a jobb kat idejébe akkor el kell venni különben mintha beurottál volna az lesz, viszont nem fogod elvenni a gázt ha jön melletted valaki akinek sokkal jobb volt a reakciója mint neked de neki nem kell elvenni mert az autója legjobb nettó ideje sem haladja meg a kategória idejét. így neked is nyomni kell csak ugye ott a veszély hogy a te nettó időd beleesik a másik kategóriába és akkor mintha beugtottál volna akár egy 3. helyet is elbukhatsz... mivel azt fontos tudni hogy ez a reakció idő nélküli időd ami nem lehet jobb mint a megengedett abban az időintervallumban. Csak hogy értsd: Ha van egy erős autód ami tud (most baromságot mondok a példa kedvéért) kb 10s-et 1/4 mérföldön de futsz  egy rossz időd ami 12-es katba sorol és te a szerint soroltatod a kocsidat mert úgy gondolod hogy hát akkor bent állok a zöldben 2másodpercet aztán úgyis megfogom akkor tévedsz. Nettó idő számít magyarul a reakcióidőd nincsen benne(egyébként ezt az időt látod a timeslippen is). És itt van ennek a versenynek a szépsége, hogy ugye a reakcióidő számít a  döntőben. Sokkal nagyobb taktika és próbálgatás hogy te pont kereken közel másodperces időt fuss, és ezt egy jó reakcióidővel oldd meg és ésszel persze mert ha a másik reakció időben jobb akkor sem nyomhatod ész nélkül a pedált hogy megelőzd(hiába erősebb az autód) mert kieshetsz...
-a kategóriák valóban jól és igazságosan vannak jelenleg beosztva viszon amiatt hogy nincs versenyző/pénz ezek a kategóriák üresek vagy nagyon nagy különbséggel vannak sajnos és emiatt kell változtatni és olyan változtatáson gondolkozunk ami nem igényli egyik autó átépítését sem, mert mindenki besorolható egy izgalmas versenybe. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!