timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.09. 11:35:09 (74807
...és ugye ha én néző lennék, nem azért vennék belépőt, hogy lássam pl. Brekit vagy Wattson-t az Impalával (ha egyáltalán kimenne bracketelni) csökkentett töltőnyomással menni, vagy Kaldy-t vagy Fenstermen-t visszavenni a nitróból vagy throttle stop-al lassított autókat nézni....én ezeket úgy akarnám látni, hogy mindent beleadva gyilkolják egymást a pályán oda-vissza.

  Nekem már az sem tetszik, hogy legtöbbször egyedül mennek az autók az időmérőkön. Micsoda bullshit az már ?  A néző versenyt akar látni, legtöbben meg sem várják a döntőket, mert az időmérők alatt már halálra unják magukat.  Ha rajtam múlna, lenne olyan szabálymódosítás, hogy  érvényes kvalifikációs időt csak kategóriabeli autó ellen menve lehessen szerezni. (már ha van kivel, persze, de legtöbbször azért van).  A nézőknek verseny kell, nem a semmiért ácsorgás egész nap, hogy aztán majd talán látnak pár jó meccset még sötétedés előtt.  
Re: (74806)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.09. 11:03:36 (74806
Több kérdésem is van.   Mosolyog
1. Miért nem jó a mostani rendszer, ami már évek óta csiszolódik és működik ?  Ebben a sportban a szabályrendszer állandósága a minden, ez határozza meg, hogy mik épülnek akár 2 év múlva.

2. Handicap nélküli index racing, amit felvázoltál, simán eredményezheti, hogy egy 9.7xx-re képes autó együtt döntőzzön a 10.99-es autókkal....tudjuk, mi lenne ennek a vége, jönne a papírforma, aztán meg a nyekergés, hogy ez nem fair, legyen handicap is...onnantól meg egy szaros bracker race lenne az összes kategória.

3. A 9.6xx-re képes autó sandbaggelne végig, hogy maradhasson a 10-es bracket-ben, mert ott király lehet, a 9-es bracket-ben meg lehet, hogy küszködne a 8-as tábláért.

4. Innentől ugyanaz az autó fejleszteni sem fog, mert egyszerűbb az élete a 10-es bracket élmezőnyében, mint a 9-es bracket lassúbb harmadában. Szóval a fejlesztést felváltaná a taktikázás. Kell ez nekünk ?

Hirtelen ez jut eszembe, de lesz majd több is.   Mosolyog  
Re: (74795)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!