timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.09. 17:13:09 (74831
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Na!
Csak kiugrott a szög a zsákból...
Nézd meg Facebook oldalam nyitó képet legyszives...
Az ott 2012!!!csak!!!ismétlem 1év!!!
És azt mondom az ideji(amin fele annyi kupa lesz)év-sokkal jobb volt!
Nem az volt hogy lementem-dobogó...és szándékosan írom ,nyerés helyett...
1Szoval :nyerni szeretsz!!de ne úgy valtoztassunk hogy ez veszélybe legyen...
Ismerek én is olyat a P6-ba aki összesen 2x nyert idén és-Mnasz összetett Bajnok lett....
Ha jól látom a 09.07-i lachazan:
12.1
13.2
15.1
16.2
Ilyen idővel kvaliztal az első helyen!!!
4-és tábla eseten pont megkavezhattal a rajtba(amit szoktál is ha jól látom:0,8!!!)
És így is 4 mp a különbség!!!
Döntőbe is min.1mp!!!
Így ertem hogy kényelmes nyerni...
És félsz esetleges 12.-13 közötti 8-as tablatol...
Ahol nem nyernel soha ekkora reakció idővel!!!
Összezavarodott
Ha meg fejlesztenel...az is gaz...Neked mert 11-12 között
Meg komolyabbak az autók és sofőrök!!!
Értelek tisztán...
De így nyerni versenyt--vakok között felszemu a király--
De ha jól érzed magad...csináld!
Bar kérdezd meg a 2.3. Helyezettet is...ahhoz hogy megverjenek(vascső nélkül) mennyire scifi számukra,penztarcajukra stb stb
Közben a 13-as és 15-os  kat ba meg jól is ereznek magukat!!!
És ez lehetne Sajat tapasztalat is...
G1 jön és jó a konfiguráció állandó masodig..
Ha nem jön...inkabb felhívtam Pistabat-megvan a 11-es idő??-ha nincs nem is mentem el!!!
Elő példa-2kunmadaras!!!
Azert hogy valakit megint megverjek közel 1 mp vel!!
Nem utazok 400 km-ert!!
Főleg hogy nincs még a 4-es tábla se meg!!!!
Átellenben 11-12-es katba a szar (11.40-val)
Vert izzadva tudnék felállni a dobogora!!!
De legalább VERSENY lenne 8-as táblával!!!
Uff hosszu lett de igaz...
Bocsi
 
Re: (74815)
válasz erre 2013.10.09. 13:53:03 (74817
Felhasználói profil
11.83 @ 182
Nem értem mi a baj, építed az autódat igen, valóban a döntőknél taktikáznod kell de eredményed is lesz, fejleszthetsz hogy egy magasabb ketba juss. Ebben pont ez az előny, hogy viszont ha nem akarsz fejleszteni akkor tökéletes az autód most is arra hogy nyerj.
A 2 tized valóban előfordulhat írtam is és a szabályok nem véglegesek ezt persze el kell dönteni, bár nem tudom hogy mi értelme ha eleve futottál jobb időt csak te a rosszabba soroltatod a kocsid ebben az esetben viszont nem látom értelmét a 2 tizednak.

Azt kell megértsd, hogy igen a mostani kategóriák jók, régóta finomítva alakultak ki, és igazságosak montható is, viszont üresek kevés kategóriában van kia a 8-as tábla és ha kivan akkor ott is óriási különbségek vannak, szerintem ezért látják sokan értelmét a változtatásnak, és ez egy olyan változtatás ami senkit nem sértene ugyanis tud versenyezni, fejleszteni, nyerni minden lehetséges, ez a jó benne. Nem elfeledendő az sem hogy talán új vagy régi embereket csábítana vissza akik eddig azért nem versenyeztek mert nem volt elegendő pénzük, hogy értékelhetőek legyenek egy kategóriában.
Nem tehetjük meg, hogy ha az embernek nincs hatalmas vagyona erre akkor ne versenyezzen mert ez egy ilyen sport, technikai sport, és bár lehet hogy éppen az az ember sokkal jobb reakció idővel tudna rajtolni mint te, vagy gyorsabban pontossabban vált, de ne versenyezzen, mert nincs elég anyagi háttere. Meg kell adni nekik is a lehetőséget hogy kijöjjenek és megszeressék ezt a sportot. Szerintem nekünk régi versenyzőknek pont az a célunk hogy ezeket az embereket becsábítsuk megmutassuk, lehetőséget adjunk nekik is egy élvezetes izgalmas versenyre, amit ezek a felosztások lehetővé tesznek. Ez pont minket is szolgál mert nem kell változtatni senkinek a kocsiján úgy hogy annak anyagi vonzata legyen, hogy nyerhessen(persze ha akar akkor az dícséretes és hajrá ha megteheti), viszont meghaggya a lehetőséget a fejlődésre emelett jó teli kategóriákban próbálhatjuk ki magunkat. Ebben a versenyzési formában inkább az emberi tényező lesz fontosabb, mint az hogy kinek erősebb a kocsija ez lehet negatívum is valóban...
Remélem érted amit mondani szeretnék. 
Re: (74815)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.09. 13:31:57 (74815
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Azért nem,mert 12 alját így is tudja,nem azért szopok a kocsival ennyit és dolgozok,költöm rá a pénzt,hogy ne javítsak. Azért meg nem építek,hogy a saját rekordomat döntögessem, helyezés nélkül meg hazamenjek. 
Re: (74814)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!