timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.09. 21:20:29 (74856
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Igen, az utcai 11.0, nal gyorsabbak kerüljenek at profiba, egyetertek.
De P4 meg határtalan, évek óta...most egy dolog hogy nem járnak folyamatosan a gmc, vette, nitros amcsik, meg a porsche S8-at terheli magával, de azonos ccm-ek mennek az alsóbb kategóriákban, itt meg a csillagos eggel is menni kell ha épp kitalál nyáron...

Tehát én mennek szívesen hasonló com-el mint én, profiban, de nem irreális ccmesekkel hozzám képest.

Szerintem jó lenne eltolni a ccm határt kicsit és akkor az S8ból is befernek meg ide, de mégsem kell a 7.8sec-es corvette, meg Gmc, 500kilós nitros kharman...ellen mennem 1200 kilosan 2.3ccm-el....meg az S8 atsoroltaknak sem.... 
Re: (74848)
válasz erre 2013.10.09. 21:19:07 (74855
Felhasználói profil
11.40 @ 197
Robi!
Nem ismerjük 1mast csak "láttuk"...
De ne mond azt nekem hogy:
Jövőre a 9-es Audi(k)kal és a Fapumaval ...inkabb írtok 1 új progit a gépekre...
Minthogy az idő ellen ill új célként:Breki ellen nem kuzdenel inkabb...
Nem hiszem el!!! 
Re: (74848)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.09. 20:51:07 (74848
Felhasználói profil
10.06 @ 229
A tisztán időalapú kategóriák talán szorosabb döntőket hoznának, de a fejlesztési igényt is minimalizálnák, megszüntetnék. Így viszont a kevésbé jó/épített autók nem tudják tartani a lépést a jó/jobban épített autókkal.
Az, hogy egy-egy kategóriában vagy egy-egy nagyon jó autó, és a többiek miattuk nem tudnak nyerni, ne legyen már azért indok.
Viszont a jelenlegi kategóriák szabályzását ki lehetne egészíteni, hogy a komolyabb technikák számára is legyen kihívás, legyen minden kategóriában alsó időhatár, aki annál jobbat fut, kerüljön át feljebb, streetből a hasonló profi kategóriába, esetleg könnyített műszaki előírásokkal. Így egyrészt erősödhet a verseny streetben, illetve több autó lesz profiban, nyilván ott elsősorban P1,2,3,4-be kerülnének át a nagyon jó streetesek.
Ez versenyzői oldalról.
Aztán, hogy mi kell a nézőknek ? Fogalmam sincs :-)
Na jó, talán, hogy többet, jobban lássanak, halljanak, a pálya végére egy kamera tényleg nem rossz ötlet egy kivetítővel, mármint a kivetítő előre. 
Re: (74845)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!