timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.10. 13:17:35 (74874
Felhasználói profil
8.42 @ 268
A nyolcas táblák kihirdetésekor lehet átvenni a dial-in matricákat, tehát tudni fogjuk, ki áll rajthoz, és ki ment haza! 
Re: (74872)
válasz erre 2013.10.10. 13:12:04 (74873
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Másik problémára is álmodtam megoldást, van olyan motoros, aki 16 kvali időt ment, míg ugyanaznap autós társa csak 1-et tudott, és sokan csak kettőt.

A nevezési díj adott számú kvalit tesz lehetővé mondjuk 11 óra után! Mondjuk 3-at.
Így mindenkinek jut idő, és aki korán jön, mehet szabadon.

( ennek a bevezetését indítványozom! ) 
Re: (74872)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2013.10.10. 13:03:58 (74872
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Egy leckét én is adok fel, nem én találtam ki, de ez a legnépszerűbb versenyzési forma odakint:

PRO ET.
Nagy előnye a brackettel szemben, hogy látványosabb, izgalmasabb, fejlesztésre inspirál, emberi tényezőt is figyelembe vesz.
Lényege, aki nem ismerné:
Benevezel egy időosztályba.
Qvali alatt fejleszted a reakciókészséged, és a legjobb időre törekszel.
Qvali lista a reakcióidő alapján - nincs bealvásos rajtolgatás
döntőben te adod meg a dial-ined, azaz te mondod meg, mennyit fogsz menni, a két versenyző közti dial-in különbséggel fut le a lámpa, a gyorsabb később indul.
Az nyer, aki előbb beér, és nem lépi túl a saját dial-in-jét. Ha csak az egyik versenyző lépi túl a saját idejét, akkor a másik nyer, ha mindketten, akkor az nyer, aki kisebb mértékben lépte át.

osztályok:
6-8,99
9-10,99
11-12,99
13-14,99
15-16,99
17-

A döntőben lehetsz gyorsabb, mint a kategória alsó idő, de az idexidők kategóriánként kötöttek, tehát pl 11-12,99.-ben nincs alacsonyabb index mint 11,00. By futamban lehetsz gyors.
Csak a vezető tudás, és a stabil autó a nyerő, mindegy ki mennyit megy!
NAgyon kell figyelni, hogy a lassúbbat pont a cél előtt érd be, és persze annyira nyomod neki, amennyire akarod, hisz Te adtad meg az index időd, amit az adott versenynaphoz szabhatsz, azaz időjárás, pálya és az autód aznapi teljesítménye.

Én ezt szerencsésebbnek tartom, mint a sima bracketet, és ezeken a versenyeken a legszínesebb a mezőny, és a leglátványosabbak a futamok!

Ez nem több, mint egy ötlet, senki ne vegyen még dia-in táblákat!!!! Mosolyog
Mosolyog
 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!