timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.10. 14:13:05 (74877
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Ez az akksi dolog régi téma,de szerintem érthető,annak leszorítva kell lennie,mert ha letestel,akkor könnyedén kigyulladhat az autó.

Tűzálló overál meg másik kérdés. Van olyan pro autó,amibe tényleg kell,mert melletted van a tank.De valószínűleg,ha egy GTR megy pro-ban a street helyett,ő az utcán se veszi fel. A bukócsőről nem tudom hirtelen mi a szabály,de gyanítom,hogy 9s-re már az is kötelező.

Motorosokat sokan nem csípik,de ők is befizetik a belépőt és nevezést,valószínű kell ez a pénz ahhoz,hogy fenntartható legyen a verseny. Én sem szeretem,hogy bukóban ülve a motoron úgy csinálnak,mint aki süket. Ha 11-ig csak ők mehetnek,akkor ne álljon még 20 páros a burnout zónában. Kunmadáron jó volt a lezárt terület. Aki ott benn van,az elmegy,aki kívül,az vár. Az időmérő vége előtt már nem engedték vissza a motorosokat,ha tudták,h nem fér bele.De nem kellene semmi autós meg motoros eddzés,ha szépen beállnának ők is a 3 órás sor végére. Ott én még sose láttam motorost.

Ezt meg mindenki tudja,hogy akkor tudsz menni,ha reggel ott vagy. Szerintem idén nem nagyon volt olyan,hogy nem a xx01-es lett volna a rajtszámom. El kell indulni hajnalban,ha 2 futamnál többet akarsz. Vagy fel kell pörgetni a futamokat,mert szerintem sem kell 60mp-nél több ehhez. Be lehetne hívni a következő párost még azelőtt,hogy végigérne az előző. Ha akkor hívnak,amikor már jönnek vissza,akkor még burnout,aztán kapu alatt megállás és utána stage.Ez is holtidő ilyen szempontból. 
Re: (74875)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 glo
válasz erre előzmények 2013.10.10. 13:31:55 (74875
Felhasználói profil
14.10 @ 174
En szivesebben neveztem volna profikategoriaba, csak nem volt nalam tuzallo overal. Igaz en nem jarok rendszeresen otthoni versenyekre, de ha megengeditek elmondanam a velemenyem.

Nem is olyan regen a szabalyzatban volt, hogy csak az dontozhet akinek legalabb 2 mert ideje van, most mar csak egynek kell lennie... Mert egyszeruen nem tudja biztositani a szervezo a legalabb 2 futamot mindenkinek. 2008-ban volt olyan verseny, ahol del korul ertunk ki es meg igy is legalabb 4 futamot lehetett szaladni. A versenyzok szemszogebol ezen lenne mit fejleszteni, mert a sorban ha nem is hangosan, de mindenki morog. Egy verseny, legyen ket napos, vagy legyen valamennyivel dragabb mind a belepo mind a nevezes, de ez esetben nem lennenek motorosok. Konkretan agyonkurt az ideg, mikor be lett jelentve, hogy 13:40-ig van motoros quali es 13:47-kor meg van 3 motoros paros akik el lesznek engedve... A timekeeping-en sem artana javitani, mert mint nezo en sem szeretem, ha 2 percenkent megy le egy futam. Nyaron voltunk a Shakespeare County Raceway-en, 35-40 masodpercenkent jottek a futamok.
Meg a gepatvetelrol mondanek annyit, hogy a szervo pumpam gyorskotozovel volt rogzitve, direkt. A kedves gepatvevo ur, a motorterbe sem nezett, nem hogy tuzetesen atvizsgalja a nevezett autot... Regen azert kuldtek haza, mert nem volt elege leszoritva az aksim, rogzitve volt, de nem volt eleg szoros a gepatvetel szerint... 
Re: (74861)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!