timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.10. 23:13:50 (74912
Felhasználói profil
11.83 @ 182
Szerintem senki nem akar igazán bracketelni, én is örülnék inkáb ha tele lennének a kategóriák, de csak kíváncsiságból megnéztem hánysor és hány kategóriában voltak ki a 8-as táblák (KKL versenyeken meg ob-n) és azt láttam hogy 3  azaz három kategóriában van teljes 8-as tábla rendszeresen a többiben átlagosan 4 de inkább 3 ember döntőzik, szerintem azért jött föl ez a téma mert ilyen létszámra nem lehet kategóriákat alapozni vagy fenttartani, mert fölösleges (de lehet tévedek és más idok miatt jött föl a téma). Én minden megbeszélésen azt veszem észre, hogy ígérgetés hogy ide is oda is épül kocsi, meg jönnek és ezzel szemben ha megnézzük nagyon sok kategória épült le teljesen az évek során, nem hogy fejlődött volna. Az hogy messziről is eljönnek szerintem ahogy hallottam a külföldiektől annak köszönhető, hogy jó szervezéssel vannak a varsenyek, és van verseny, de nagyon sok külföldi is eltűnt a sorozatból akik régebben rendszeres látogatók voltak most csak meg meg jelennek, én sajnos ezt látom...
Lehet nem tökéletes az idő alapú besorolás de tökéletes sosem lesz és én is úgy gondoltam ez kevésbé fájdalommentes mint telejsen új kategóriákat csinálni, vagy megszűntetni jelenlegieket, mert itt mindenki megtalálhatja a helyét a jó versenyhez és a fejlesztéshez is. Ötletelni kell mi lenne a megoldás, mert az hogy majd megtelnek egyszer a jövőben az sajnos nem megoldás. Csatlakoznék viszont néhány társamhoz, akik már elmondták előttem,  én akkor is fejlesztem a kocsim és elmegyek minden versenyre és tövig nyomom a gázt amikorcsak időm pénzem energiám engedi és lehet akármilyen kategória, nem érdekel én menni akarok és egyre gyorsabban akarok menni.... 
Re: (74900)
válasz erre 2013.10.10. 21:49:53 (74904
Felhasználói profil
11.69 @ 205
Imádnánk ha így lenne mindenhol!
Eladtam a Clio-t, mától árulom a házat is, elköltözünk felétek. Mosolyog

Ha ez a 12s baromság lesz, akkor semmi értelme megépítenem az újat.
Eddig tudtam 11.6-12.0 körül. Kérdem én ennek melyik Profi katban is
lenne bármi esélye? Az új meg persze a 10est szeretné közelíteni... 
Re: (74900)
válasz erre 2013.10.10. 21:38:52 (74901
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Egyetértek.

Fel kellene keresni azokat,akik tesztbe mentek,és megtudni,miért nem férnek be streetbe vagy pro-ba. A cél az lenne,hogy teszt megszűnne,az a 60-70 versenyző meg töltené fel a katokat.

Van itt valaki aki tesztbe ment idén? 
Re: (74900)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2013.10.10. 21:33:37 (74900
Ismételten csak azt tudom mondani, hogy nincs a meglevő kategóriákkal különösebb gond...itt-ott némi finomhangolás esetleg kellhet, de semmi komoly. Nekünk pl. nagyon is bejött a Westdragrace   street-ben a  lökettérfogat alapján besorolás forgalmi nézegetése nélkül és a Drag Radial engedélyezése. A7-ben atom csaták voltak, általában 1-2 tized döntött a helyezésekről, de volt sok olyan nap, hogy századokon belül voltak az autók....és már most bejelentkeztek új autók, akik kimondottan az A7-re fejlesztenek. Ha vannak üres profi kategóriák, hát vannak, az sem a világ vége. Majd idővel megtelnek. Szerintem pl. a P4 jövőre egész akciódús lesz, pedig senkit sem tolunk át oda a street-ből. Hülyeség lenne ezeket felborítani, csak mert páran  bracketelni akarnak. A magyar drag azért tart itt, mert heads up verseny van, ahol a gyorsabb nyer. A világ faxáról eljönnek ide versenyezni, mert verseny van, nem pühapöcs bohóckodás.
  Vannak egyéb dolgok, amelyekben lehetne javítani dolgokon, zömüket szintén felsoroltátok, de a kategóriákat speciel nem kéne baxtatni. Ez a TTech csapat hivatalos álláspontja. A többit majd lemeccseljük élőben a megbeszélésen. Mosolyog  



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!