timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.12. 20:12:46 (74925
Felhasználói profil
10.53 @ 219
Egy végtelen "űrbe" minek fejlesszek, nincs rá semmilyen motiváció, ha fejődök kicsit mi lenne? egy kat-tal feljebb, ahol már nincsenek is utcai gépek szinte, és így tovább..., annak mi értelme, egy street autóval, hogy nincsenek határok, kellenek határok, és azokat feszegetni, hogy mi az adott kat. csúcsa, és arra felé menni mindig apránként amíg el nem éred a célod, hogy te leszel/vagy a legjobb. A végén a nézők sem értenék, hogy most ki hová tartozik, elértéktelenedne a fejlesztés, és az, hogy kezded elérni a kat-od tetejét, de az semmit sem érne, mert van még előtted/feljebb 3-4 kat. igaz street már (szinte) nincs, határ sincs...stabilitásra gyurna mindenki, én is max.11-12 idők stabilan...(amit már ezután értelmetlennek tartanék)

Én meg pont ezt írom, hogy a street autókat ne az idejük alapján sorolják be, mert akkor pont az szívná meg aki esetleg eddig átlagon, és önmagán felül tudott jó időt elérni még több pénzt, energiát, időt nem sajnálva, Senki sem véletlen megy kimagaslóbb időt, annak megfizette az árát már keményen eddig is, nem őket kéne egy végtelen darálóba tenni, (még1szer írom) ott van a ccm, meghajtás, feltöltés ,ami alapján egyikből engedve be lehetne tenni a felsőbb streeteket a profik közé, csak vegyék figyelembe a gyári súllyal való versenyzést utcai gumival, ami kötelező street-be ennyi, ezt csak így lehetne értelmesen szerintem, erre írtam példákat is előző hsz-omban...
 
Re: (74919)
válasz erre 2013.10.12. 16:12:17 (74920
Felhasználói profil
11.54 @ 197
Sztem arra gondolt norbi ami elég sok csúcs kategoriás street gép álma ,hogy egy 9.9.ha becsúszik 9.7-9.8ig még megeshet.de utcai szabályoknak megfelelve kb esélytelen jelenleg 9.2-9.3as gépet csinálni.a 9-10sec közötti katba lehet be se férne a 8közé egy 9.8al ha minden komoly gép kijön.ha viszont marad a mostani szinten 10.2 akár stabilan szórhatna.avval pedig a 10-11sec között elvan.de nincs motivácio a 9.9-re.
én is a 201m látnám a jelenlegi kategóriák csiszolásával ,hogy többet kéne eröltetni.ami a versenyzőknek is izgalmas és néző szempontból is jó lehet.
pl. ha lenne 3-4 ring egy évben mellette a lacházi versenyeken is lehetne külön 201-es döntőket szervezni ami mondjuk napközbe lenne amikor a nézők ott vannak és látják.és az beleszámitana egy külön 1/8ados sorozatba. gyorsan pörögnének a döntők utána még lenne 402 kvali és késő délután a döntő.utána egybe  dijátadó.
hova lett a 6-8-10 éve kint lévő néha 5-6ezres tömeg a ringről.ok,hogy akkor nem volt drift meg ennyi autos rendezvény,de kedd éjjel kint volt több ezer ember és nem voltak ilyen komoly gépek mint most.10alatti 201m nagyon jónak számitott.
a 402-es versenyekre pedig azt a 2-3 kategóriát amit összevonnának és megszünnének a helyére lehetne idő alapú kategória próbábol.de ha jol emlékszem 2006-ban volt olyan,hogy 13-15-17sec kategória.
meglehet próbálni ujra és kiderül ,hogy lenne elörelépés... 
Re: (74919)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.12. 15:52:20 (74919
Felhasználói profil
11.83 @ 182
Én még mindíg nem értem miért nem fogsz fejleszteni, vagy miért írjátok, hogy nem fogtok fejleszteni. Senki nem akadályoz meg, hogy fejlődjetek vagy fejlesszetek, a lehetőség adott ki nem akar gyorsabban menni??? Nem értem. Ha nem akarsz, akkor nem kell fejleszteni valóban lehetőséget megadná egy idő alapú kategória erre is és így is nyerhetsz, ezzel egyet értek. DE kérdem én ki az aki szereti ezt a sportot meg a gyorsan menést és azt mondja, hogy ja akkor én nem hozom ki az autómból a maximumot, mert nem kell... szerintem ilyet csak az mond aki különben sem fejlesztene. Nekem fura ilyet hallani Széles vigyor .
Egyébként Zoli is ezt írta hogy a street autókat az idejük alapján lehetne besorolni egy reális profi kategóriába(mondjuk ez kicsit ha belegondolsz olyan mint egy idő alapú kategória).
 
Re: (74918)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!