timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.12. 21:08:18 (74929
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Épp ez az,mégjobban kiütközne rwd fwd jözti különbség. Miért cél az nekem,hogy mindenféle profi vassal próbáljam felvenni a versenyt? Egész évben ezen aggódtam,hogy ne basztassák a katokat már megint,mert akkor hiába építettem.

Lehet sokan úgy vannak vele,felesleges streetbe komoly gépet építeni,mert mire elkészül,borul a rendszer. Semmi biztos pont nincs,évről évre van kisebb nagyobb változtatás.A mostani katok talán 2-3 évesek max. 
Re: (74928)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.12. 21:01:22 (74928
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Én meg annak örülnek ha 10ből 5 HRing lenne...a te autodra ha felteszel egy normalis gumit profiban mondjuk, akkor az autod egy fasza 60lábbal 201m-eren nehezen megfogható....nem vernek oda az erősebbek a második 201-en... 
Re: (74921)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!