timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.12. 22:57:35 (74958
Felhasználói profil
10.01 @ 219
Hát igen...

Akkor nem tudom mit kellene....túl tág a P4...ahhoz meg nem jár ki folyton mindenki hogy ebből is kettő legyen...mert az sem reális hogy 9 alját lehessen futni 1200 vagy még több kilóval...hajtás pusztul...

Akkor mégiscsak idő kategória jobb mert a 10sec környékiek is egymással versenyeznek, és a 9 környékiek is...

Ha minden marad a régiben akkor kihal a profi.

Nagyon érdekes folyton 3-an cserélni egymást P4-ben Robival meg Brekivel....néha meg kharmannal vívni és vigyelni mit megy cikkcakkban 500 kilóval az 1200 kiló ellen...

Nemtudom...a superfinale kicsit érdekesebb.

De nézőknek meg későn van...és nyilván nem érdekes az időmérőn sem mert el sem indulunk időben, hameg igen, akkor 100 métert adunk egy 12-13 secesnek....időmérőn nincs verseny, döntőre meg nem maradnak.Profi kategóriák meg foghíjas döntősök....unalmasak.


Amúgy a 201 méter szorossága jobb, de arra sem jöttek el sokan nézők...

Mi a megoldás? 
Re: (74952)
válasz erre 2013.10.12. 22:32:20 (74953
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Az átsorolt streetekre ugyanaz a szabály marad? Nincs könnyítés és e-gumi ha jól értem. Nevezni is pro-ként kell,ill jár a pénzdíj is? 
Re: (74952)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.12. 22:25:15 (74952
Felhasználói profil
10.53 @ 219
2993 ccm van.
Idén amikor már biztosnak tűnt a street katomban az összetett dobogó gondoltam szétkapjuk kicsit a gépet, az utolsó versenyre, hogy megnézzem mit is tud ennyi plusz súly nélkül, egy komolyabb gumival pro. kat-ban, de persze egy tiszta futam sem jött össze végül..., /még egy 90%-os sem/, erre a "teszt" helyzetre jó nekem a P4, de ha full street maradok, akkor a P3 lenne korrekt szerintem, ha már az összevonást szavazná meg a nép.
Mint ahogy a szívó autókat is össze lehet párosítani egy bizonyos szorzóval a turbósokkal, úgy a profikat is össze lehetne a street-ekkel egy bizonyos osztóval, ami irányulhatna a feltöltés, meghajtás, ccm kompenzálására, maradhatnának a fő kat-ok mindenhol, csak össze kéne matekolni, hogy jó legyen mindenkinek, de szavazzunk, ha kell... és akkor kiderül...

AS6-ot pl. az AP1-be  eltudnám képzelni,
AS7-et az AP5-be
AS8-at az AP3-ba

(AS3-at az AS9-el)
(AS2-öt az AS4-el) 
Re: (74927)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!