timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.10.13. 13:16:33 (74962
Felhasználói profil
14.93 @ 153
bla-bla-bla... akkor legyel arc, es allitsd at a kesleltest, addig minden csak felreduma

ennyi erovel azt is mondhatnad, hogy nem erted mit keccsolunk itt ekkora ccm-s autokkal frutti 250-350loerokkel, amikor 30 eve az turbos F1-ben 1500ccm-bol rohogve kijott 1000+ loero is mar, es utcai auto blokkja volt abban is 
Re: (74955)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.10.12. 22:49:03 (74955
Felhasználói profil
7.01 @ 337
versenyezz 10 évet és fejlődj, akkor rájössz, hogy mondjuk az én 0.1x reakció időm nem számít jónak maximum elfogadhatónak abban a ligában ahol én szeretnék versenyezni, illetve versenyzek.
A tényleg profik lámpától függetlenül 0.0x reakciót húznak 10 ből 7 szer. 
Re: (74954)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!