timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2014.09.01. 07:23:41 (75331
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Szerintem nagyon sokat nem kellene  változtatni,csak ki kellene venni 1-2 mondatot a jelenlegi szabályzatból.

Semmivel sem rosszabb egy 2.0 GSI F astra egy olyantól,ami 1.6 papíron,de egy donor segítségével 2.0-ra lett építve. 
Re: (75329)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2014.08.31. 11:32:19 (75329
Felhasználói profil
14.76 @ 149
Én is támogatnám egy kicsit átgondoltabb, és felügyeltebb versenyszervezés jövőjét!
Sajnos szerintem mindenki tudja, hogy a kis hazánkban a lehetőségek nagyon korlátozottak mindenféle utólagos módosítások papírozásával kapcsolatban. Mindenkinek a saját felelősege az, hogy mit mer megtenni, a közúti közlekedés szabályzatának tudatában.
DE az, hogy egy felügyelt zárt versenypályán történő eseményen, miért kell feltétlen forgalmi engedélyhez kötve kategorizálni, azt nem tartom reális kategorizálásnak.
Sokkal élvezetesebb, kiélezettebb és közönség barátabb lehetne, egy realisztikusabb kategória rendszer felépítése, és valószínűleg több versenyzőt eredményezne a jelenlegi keszekusza több órás várakozásokkal tűzdelt irreális besorolású versenyek helyett. 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!