mint írtam szerintem nem ez a cél, hogy a lehető legtöbb street kategóriát gyártsuk, bízvan abban úgy majd sokan jönnek, mert mindenki megtalálhatja a kedvére valót, mert most ez a terv
de ha már PdGabit kirakjuk a street dízel katból, mert ő ugye sokkal gyorsabb és emiatt nem jönnek a kategóriájába a többi dízel, akkor az sem igazságos, hogy a nitrós géped (sima turbóval is verhetetlen szinte) megy a többi tuningolt evo-val , S2-vel szerintem
Nem látok bele ebbe a street légkörbe, mi az ami vonzó, azok után hogy gyakorlatilag ellenfeled nincs a streetnél, ugyanúgy milliókat öltél bele, és tényleg csak a bódéban van a különbség.
De ezt neked(tek) kell tudni, mi az amiért te(és még többen) ennyire ragaszkodtok a streethez.
Sajnos kicsi az esély, hogy rövid időn belül teli legyenek a kategóriák, de ne nekem legyen igazam.
Streetet ha nekem kéne (de szerencsére nem nekem kell ) akkor biztosan idő alapján kategorizálnám, és akkor tényleg az azonos tudású kocsik mennének együtt, hajtástól független.
10-es idővel meg csak profiban lehetne indulni.
Zoli írta:
"stroker esetén akár papiros akár nem, a ccm szerinti besorolásba kerül, de ha valaki elfelejti a pontos ccm és ez kiderül az egész éves pontjai törlödnek "
erről is volt szó
de irreálisan drága a pályabérlet, időjárás pedig nem befolyásolható
továbbá a profi gépeknek, akik féltávon is 200 körül mennek, már kevés a fékező zóna
Nincs semmi hasonló, csak napi licensz,pontosan az alkalmi indulóknak (nem OB- versenyen, lehet még az sem kell)
Vagy menjél olyan versenyre tesztelni, ahová nem kell, licensz, vagy belefér streetbe a kocsid.
Hány tesztelő volt kint az elmúlt évben aki csak tesztelt 2-t, és utána hazament?
De nézd a másik oldaláról, kijön tesztelni és mivel benne van a 8-ba, inkább megvárja és ledöntőzik.
1, Profiknak Január 31-ig ki kell váltani a licenszet, sportorvosit is!, különben utána feláras, ami +50-100%is lehet.
Elvileg 8000ft körüli összeg lesz az éves licensz.
2, Aki licenszet vált és indul nem MNASZ által regisztrált versenyen, azok nem lehetnek év végén helyezettek, pontjaik törlődnek és év végén kizárásra kerülnek.
Dragracing sorozatból semmilyen szankció nincs, ezen versenyzőkkel szemben.
3, Profiknál kötelező lesz a tűzálló overál, mindenkinek! Lejárt homológ is lehet. (Lesz 1-2db bérelhető, 1000ft-ért.)
4, Azon profi autókban akiket a gépátvétel úgy itél meg (flexelt, könnyitett gépek miatt), azoknak kell, legalább egy minimális cső, keret,2 kitámasztással.
5, Streetben nem lesz OB, ezáltal csökken a költségük, mivel nem kell licensz, biztositás, stb, bár ettől független vehetnek továbbra is Nevezés költségük 200ft-ra nő (vagyis 500ft-al)
6, belépő 2011-ben 2000ft továbbra is
7, Streetben nem lehet olyan motor, hajtáslánc a kocsiban, amivel annó nem gyártották a tipust. 1.9-es Pd motor viszont lehet, ha be van papirozva, mert itt ugye a vezérlés más csak. Érv: miattuk kevés a street induló
Javaslat volt, hogy választhassanak, hogy vagy profiba, vagy ahogy az utólag turbósitott kocsik is mehessenek streetben csak feljebb egy kategóriával. Esetükben PdGabi RT-vel egy katban.
Stroker mehet streetben, itt most nem világos, hogy be kell legyen papirozva vagy sem.
Slick és Nitro nem engedélyezett, pontosan az utcai kat mivoltának megörzése végett.
Ellenben a nitrón ha az is emelne egy kategóriát, ahogy az utólag turbósnál,el lehetne gondolkodni rajta.
Valami + dijazás itt is lehet majd.
8, Utólag túrbósitott kocsik, egy kat-tal feljebb 2011-től.
9, Pontrendszer átalakitására tettem javaslatot, 1-3 helyezetteknek mindig ugyanannyi pont járjon a helyezésért, ne a futamgyőzelmek határozzák meg, mert ahol nincsen annyi induló, nem is szerezhet annyi pontot.
Kvalifikációért jár pont és a nevezésért is.
SZVSZ:
Ez utóbbi értelmét még mindig nem értem, ellenben ha igy marad, akkor csökkentsük az ezért adható pontokat. A kvalifikációs helyezésekért járó pontok érhetnének 10-el kevesebbet, vagyis 8 tól 1 pontig.
A nevezésért járó pont is minimum feleződjön meg. A rekordokért adható pont is változzon szerintem.De legalább a szervezők gondolkodjanak róla,mert ez ma ilyen formában aránytalan.
10, csapatverseny: 2 amatőr 1 profi, kigondolás alatt, nincs megkötve semmi más, a kapott pontokat összegzik. Év közben nincs "átigazolás", 2 fővel is indulhat egy csapat, és majd késöbb fog bővülni.
11, újra lesz teszt kategória, döntők nélkül
12, lesz egy újabb kis ccm-es kategória
13, felmerült a lehetősége, hogy lesz egy 1/8-os verseny is, egy éjszakai verseny viszont tuti lesz, ha másképp nem is a streetesek éjjel fognak döntőzni
14, CEDC bővülni fog, pár hét és menni fog az új oldal is
Amiről nem esett szó:
- Továbbra is lesz a Nutrifer SE?, ahol végülis a többség indult, vagy külön egyesület kell majd a profiknak? Ennek ára fog változni?
Ennek tükrében szerintem nincs értelme a csapatversenynek, vagy csak azoknál, akik a Nutrifer szinekben indulnak.
- gondolom továbbra is marad a +pénzért-ért megváltható külön sorba indulás lehetősége, összeg változásáról nem esett szó
Ezzel csak az a gond, hogy egy TechArt Porke vagy GTR sosem fog csövet rakni a kocsijába csak ezért.
Viper is érdekes kérdés.
Ha csak idő alapján kéne dönteni énis a 11sec alatti kategóriáknál követelném meg, ugyanakkor belátom, hogy akár egy 12 vagy 13sec-es "extrém" könnyített kocsinál is legalább olyan fontos lenne.
8.11.4 Kieséses verseny lebonyolítása:
a) Minden kategóriában alapvetően az első-, és a második helyen kvalifikált versenyzőnek
csak a kieséses verseny döntőjében szabad találkozniuk egymással.
b) Azonos elıírás érvényes a harmadik és negyedik helyen kvalifikált versenyző esetében is,
az elıdöntők vonatkozásában.
c) A kvalifikációs idők alapján minden rendezvényen az alábbi futamtáblákat kell használni:
javítva:
És akkor még azon csodálkozunk hogy többen nem voltak képben, hogy az OB-ra éves licensz kell?
Így már azért bepattant nem?
Kategóriabesztásról, steet pénzdíj és a videókról(hogyan kéne) meg jönnek a "jobbnál-jobb" ötletek, de hogy a szabályzatot, vagy az up todate híreket elolvasni azt már nem.
A versenyrendezőknek a nyakába kellene venni azt a feladatot is, hogy minden fotnos infót ki kellene küldenie mailen mindnekinek.
Tényleg vicc.
mint előbb írtam még lemaradtam annál a változatnál, hogy ugyanolyan 500lovas változat lesz, és max egy szétvágott Evo kasztniban (ami nem egyenlő egy full csővázzal, esetleg más típusidegen direkt erre a célra épített kasztnival)
realitást nézve, nem tudnád olyan könnyű kasztniba rakni a mostani motord, hogy ténylegesen esélyes legyél Ap4-ben az első 3 helyre
8-ba talán beférnél, de ott utána csak abban bízhatnál, hogy a tied stabilabb
www.dragracing.hu -n ott van leírva minden, de ha az nem jó, itt a kezdőlapon a blogban is ki van írva az időpont is.
És akkor még azon csodálkozunk hogy senki nem volt képben, hogy az OB-ra licensz kell?
oké, elfogadom, de nem 18-at, ami kevés versenyző esetén majdnem 2x-e a megnyerhető pontnak (1 futamgyőzelep ugye 10p)
pontosan ez a bajom a futamgyőzelmekkel, ha nincs elég versenyző, akkor miért kapna "kevesebb" pontot, mint amikor teli a mezőny? kategőria 1 hely, az mindig ugyanúgy legyen pontozva szerinte
azért te is tudod, hogy a mai mezőnyben ez eléggé orosz rulett, értem ezalatt, hogy nincs olyan nagy különbség az 1 és 2. között, hogy direkt erre játszon az ember, de elfogadom valamennyire ösztönzi az embert a + pont, hogy minél jobb időt menjen kvalifikáció alatt is, de nincs arányban a többi kapható ponttal
a Superfinal igy szerintem jó, a leggyorsabbak kűzdjenek csak
mindkét hazai sorozat uccsó versenyén bebizonyította hogy jó irányba tart
ellenben a mostani pontozás annyira aránytalan, hogy ezen változtatni kellene
pl:
- nevezésért ne járjon pont, főleg annyi ne mint amennyit kat rekord ér
- kvalifikációs sorrendért járó pontok is messze eltúlzottak, részemről akár plussz pontot sem adnék érte, ezzel magát a taktikázást ki is zárhatná
- futamgyőzelmek helyett elég lenne az első 3-at pontozni, vagy a futamgyőzelmek pontjait újragondolni
- kat. rekordokért járó pontok most alábecsültek, de pl forma1-es pontozás esetén pedig csökkenteni kellene
igen HD-ban, de azt a netbookomon obilnettel nem tudtam tesztelni, örültem ha 1280x720-ra át tudtam konvertálni. Szerintem a magas bitráta lesz a gond, otthon majd javítom, mert azt hagytam 4000-en
Pontosan, még sárga sem volt.
De nem is álltam meg
Ugyanez a szitu volt már Dragracingen is csak Bandikával, és ott az volt a döntés, hogy ő esett ki, így itt sem panaszkodtam, elfogadtam.
De utánanézve a versenyszabályzatban rendesen le van írva:
8.11.3 Döntők:
d, Amennyiben a versenyző előbb rajtol, mielőtt a rajtberendezés működésbe lépett, vagy a starter jelzést adott volna, a futama érvénytelen.
azért ez már had ne a rendezőség feladata legyen...
Amúgy elég szomorú a helyzet, hogy a rendszeres street kategóriások, de még a profik sincsenek képben a szabályokkal, versenykiirással.
Igy nem is tudom, mit lehet elvárni azoktól, akik nincsenek ebben napi szinten és csak néha jönnek ki 1-1 versenyre.
Múlt évhez képest, azért a kocsi kezd magára találni. Csak igy tovább.
a legutóbbi OB pontverseny állásban(2010.08.21-I -BEN!!!!!) benne volt az érintettek pontja mellett egy *
* PILLANATNYILAG HIÁNYPÓTLÁS ALATT VAN AZ ÉVES VERSENYZŐI LICENC IGÉNYLŐ KÉRELEM EREDMÉNYÜK TÖRLŐDHET
Azért aki 1, max 2 versenyen indul az évben, és nem kérdezi meg az illetékeseket hogy, hogy is van ez, a pontversenyt sem kellő figyelemmel tekinti meg, az ne akarjon már helyezett lenni SZVSZ
"Mivel kaptam pár telefonhívást, hogy nem tiszták mindenkinek a versenyekkel kapcsolatos dolgok, ezért írok pár sort erről.
Először is idén , mint ahogyan tavaly is, van Dragracing Kupa, és MNASZ OB-is. Ez külön pontverseny, és év végén külön is lesz díjazva.
Tehát a Dragracing Kupába kizárólag csak a 7 kiskunlacházi verseny számít bele. A kunmadarsi kupába, csak az ott rendezett versenyek számítanak bele.
Az OB tartalmaz 3 kiskunlacházi futamot, 1 sármelléki futamot, és 2 kunmadarasi versenyt.
Ezek alkottják az OB-t, ezek a versenyek természetesen beleszámítanak a rendező saját pontversenyébe is.
Akkor a nevezésről
Pl márc. 27.-én mivel nem OB futam, így a következők a költségek: belépő 2000 Ft, street nevezés 1500 Ft. Profi nevezés, ha nem akar pénzdíjért versenyezni 2000 Ft, vagy 5000 Ft amennyiben pénzdíjban is szeretne részesülni. Ez természetesen éves rajtszámot, és soronkívüliséget is tartalmaz. Erre a versenyre nem kell licenc!
Pl ápr 25. OB futam. Belépő 2000 Ft. Ekkor minden versenyzőnek kell váltani licencet, és kötni biztosítást is. Van lehetőség napi licencre, ez 1200 Ft-ba kerül, és csak erre a napra szól. Aki ezzel a licencel versenyez, az az OB-ben nem kap pontokat, viszont a Dragracing Kupában igen.
Van az éves licenc amit egy évben csak 1X kell kiváltani, és minden versenyre érvényes. Ennek az összege: a street kategóriákhoz C licenc elég, ez 2500 Ft, a B licenc a profiknak 3500 Ft. Ehhez kell még 1100 Ft éves baleset biztosítás is.
Akiknek ilyen licencük van, azok értékelhetők az OB-ban.
Az OB-kon minden versenyzőnek kell kötni felelősség biztosítást. Ennek összege: 500-990 Ft közötti összeg, LE függően.
Összefoglalva a költségek OB-n .Ha van már licenc: Belépő 2000 Ft, biztosítás 500-990 Ft, nevezési díj 1500 vagy 2000 vagy 5000 . Ha nincs, akkor + licenc.
Amennyiben rendelkezik valaki Pro Racer kártyával, akkor természetesen a belépő Neki ingyenes!!! "
A streeteseknek abban igazuk van, hogy a versenykiírásban nem egyértelmű, mert ott még nem Ob-ként, hanem Gyorsulási-Drag Street Kupának van hívva és ott nincs pontosan leírva mi kell pontosan. (ha már elkerülte a figyelmüket, Laro és Zoli beírása ide és a dragracing fórumon)
Azért egy versenyző vegye már a fáradtságot és olvassa el a szabályzatot, versenykiírást!
Minden ki volt írva időben, többször be lett írva a dragracing fórumára, sőt ide is, hogy mi kell.
nem kell elmondani semmit, hisz ott van a versenyeknél, vagy a blogban is kikereshető:
2009.04.19. Kiskunlacháza
Buranszki Jozsef 0.198 1.552 10.831 @ 202.5
Dumbidev videója alapján tényleg nem látszik az idő, illetve az első karakter, utána 07,82 van és az ideje 9,140s.
Azért az eddigiekből is nyílvánvaló, hogy a 9,1 csak elmérés lehet.
féltáv is gyengébb az állítólagos 9,1s-nél
6,2 vs 6,4
Viper most akkor nyerte a kategóriát? Csak mert hiába volt egyedül, de a döntőben nem tudott már rajthoz állni. Nem tudom hogy van a Koe szabályzatban.
de ha már PdGabit kirakjuk a street dízel katból, mert ő ugye sokkal gyorsabb és emiatt nem jönnek a kategóriájába a többi dízel, akkor az sem igazságos, hogy a nitrós géped (sima turbóval is verhetetlen szinte) megy a többi tuningolt evo-val , S2-vel szerintem
Nem látok bele ebbe a street légkörbe, mi az ami vonzó, azok után hogy gyakorlatilag ellenfeled nincs a streetnél, ugyanúgy milliókat öltél bele, és tényleg csak a bódéban van a különbség.
De ezt neked(tek) kell tudni, mi az amiért te(és még többen) ennyire ragaszkodtok a streethez.
Sajnos kicsi az esély, hogy rövid időn belül teli legyenek a kategóriák, de ne nekem legyen igazam.
Streetet ha nekem kéne (de szerencsére nem nekem kell ) akkor biztosan idő alapján kategorizálnám, és akkor tényleg az azonos tudású kocsik mennének együtt, hajtástól független.
10-es idővel meg csak profiban lehetne indulni.