Próbálgattam honnan jobb, de ragacson rosszabb 60 lábat húztam mint betonon.
Matador slickel és a Pirelli slickkel is ragacsról 1,8, betonról 1,7.
Robi itt ment el 1,5 60 lábbal ami a végére duplázódik, mégis még hoztam rajta 3. és 4.-ben de nem sikerült utolérni....60 lábbal majd variálunk mert betonon 1.6-ra egy sima utcaival is képes voltam régebben.....
Tudom Zoli, de a biztonság miatt nem lett megoldva a víz kikerülés sem, az összkerekesek nem melegítenek gumit, de mégis vizezni kell a kerekeinket......F1 Pistinek törölgették is mindig utána nehogy kiforduljon, elfordult startban vízfolyástól a Nova is egyszer mert az előttelévőből a stage-re folyt a víz...., nem jó ha tudtotokkal olajozza a pályát is plusszban.
Egyszerűen ki lehetne lőni még pár potenciális veszélyforrást.Ezért szólunk többször, senkinek sem jó sem a baleset, sem a vizes/olajos kerék miatti problémák.
Arról is beszéltünk pár éve hogy egyenesen rá lehet majd hajtani a kezelt rész mellé, bár ez nem előz meg semmit, csak plussz tolatgatás.
Lényeg hogy akinek olyan a technika hogy nem akar vizen átmenni annak lehessen kikerülni.
Nem tudom mi a megoldás, tudom hogy már szélesebb és mellette el lehet menni ha épp nem vizes az sem.
De ami a lényeg, ez nem csak azért fontos hogy nekem jobb legyen vagy az összkerekeseknek a 60 lábunk......hanem a balesetektől is mentesít, melyek szerencsére annyira nem jellemzőek összkeréknél.
De a pályaolajozás többször is tudott személytől az nem az igazi, mert talán neked a legfontosabb hogy ne legyen kicsúszás a nézők közé.....fontos minimalizálni a lehetőségeket.
Ez csak egy ötlet aztán én ettől tudok gyorsulni, csak szóltam.
Nem gyoztuk találgatni melyik oldalon ment kevesebbet....hol tapadunk meg jobban.
Grat neked Berki, minket 10x kizartak volna ha annyi ido alatt állunk rajthoz mint ellened a kharmann...mondjuk madarason fel sem engedtek volna elso palyaolajozas utan.....te erdemelted volna az első helyet, nekem ez a véleményem erről.
Persze külföldi, meg messziről jön....nincs elég profi...ne szivassuk...de akkor is.
Én is remélem, de amúgy 3.-ban visszanyomtam telibe, mert nem hittem el hogy eltörött valami, de utána már cikkcakkban ment és kénytelen voltam elhinni, de megnézzük a verseny előtti száraz héten.....talán addigra eláll a tetvedék hó :-)
4 nevező, Fritzschröder + Másik Osztrák + Demeter Robi A8, Én Evo.
Kharmann délután 4-kor tréler, "Másik osztrák" nevező nem tudom ki volt mert döntőre behívták mellém, de nem érkezett meg.
Robinak nem lett kész a 90-es, nekem eltört a bal hátsó féltengelyem első futamnál.(még nem tudom hogy a diffi sérült-e....)
Végig tekerésztem a döntőt kettesben, hamár kimentem megfagyni, mégsem teszem trélerre csak úgy.... így a döntőt Robi nyerte én lettem a második.
Nekem bal hátsó feltengely...jövő héten kiderül hogy a diffit mennyire verte oda....egyszer csak eltörött és keresztbe kezdett kitörni de megfogtam, attoltam 3-ba...ott már tudtam hogy kettőben bizony eltört valami hátul, nem csak elporgott valamelyik kerék....folyamatosan felrehuzott....begurultam...döntőt is legurultam, hamár kimentem megfagyni.Áprilisban újra.
Én sem hiszek az előrejelzésnek, ha Győrben van aznap dolgom elindulok.
Tudod ez a segítség farkas verzió....aztán 1x amikor tényleg jön akkor szopóág van :-)
Üzenem a Farkasfalkás spanomnak hogy ő a legkemyényebb, mert ő hó nélkül is simán driftel az M1-en :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Én meg azt mondom hogy annak idején tudta mindenki hova kell repülőteret építeni, milyen a széljárás és túlnyomórészt melyik helyszín válik be, ehhez képest meg mivel működő reptér ezért Zoli telefonál és megmondják a frankó repteres időjárás jelentést nem a balfasz tévéset ami után 5 napig le van zárva az autópálya, mert kurvára senki sem hiszi el és elindul :-))))))))))))))))))))
Az fasza....meg fogsz benne gyulladni 35 fokban, klíma lesz benne? :-)))))))))))))
Én a fehérben is megdöglök :-)
Csaba kivette a klímát, mindig elfelejtem ezért megütni :-))))))))))))))
A beszélgetésnek arról kellene szólnia hogy a fizetős asztalnál üljön a fizetős vendégsereg és ne legyen üres az asztal környéke, mivel az asztallal senkinek semmi baja nem volt eddig sem mint pálya meg rendezés, az teljesen rendben van.Csak nagyon fogy a fizetős vendég és üresek a kategóriák.Ezt vagy elnézi mindenki s beletörődik, vagy megpróbál az asztal gazdája tenni ellene.
Az is lehet hogy továbbra is minden így marad és majd lesz valami.De az is hogy kicsit jobb lesz.
50-50.
Egyetértünk jól is teszi, csak elfogy a kerete erre mindenkinek és nem mondják neki.
Mit ér a sok kussoló baráttal?
Majd én ismerősként elmondom amit a háta mögött mondanak.
Én szeretem ezt a sportágat, de évek óta hanyatlik a profi osztály, pedig a verseny és a pálya színvonala meg nő!!!
Természetesen európában is meghatározó amit itt csináltak Zoliék, csak nem marad Profi kategória mert nem belefásulnak az emberek, hanem erőn felül kellene költeni.
Itt van a válasz amit a fészbúkra Szabyk-ék betettek....hogy itt is meglegyen.....nincs kedvem mindenhova leírni.Bár amúgy is felesleges, mert nem támadásnak kellene venni......
Értelek Zoli, épül is le a rally is meg minden.De lehet hogy a sok program helyett amire sokat költessz, a versenyzőknek kellene inkább juttatni és akkor lehet még többen kijönnének, mert a fő program a gyorsulás és utána amellé jönnek az extrák.Nem?De komolyan, nagyon sok versenyzővel beszéltél éveid alatt, ha a hondás programok felét inkább a versenyzőknek adod emelt dobogó díjazásként, akkor egyből jobban áll mindenki anyagilag és többen tudnak a következő versenyre is jönni.Te látod a statisztikáidat.De egyik évben sem próbáltad még meg inkább a versenyzőket nyomni a programok helyett....ez autós gyorsulás, emeld a díjakat próbáld meg, több versenyződ lesz, hidd el....a mai világban a streetnek is számíytana a pénzdíj a profit meg ha megemeled, máris jobb lenne az amúgy is színvonalas versenyed.Gondold át.Nem támadás, de ha megnézed a bajnokaidat visszavonult több mint a fele mert nem tudja finanszírozni.......belefásulás?Minél kevesebbet kell plusszban költeni, annál nagyobb az esélyed hogy a profi kategóriáid tele lesznek és boldog mindenki.....én azt gondolom és a többiek is.Én a nevezést, liszenszdíjakat nem sokaltam soha....nem érdekel....én gyors autót csinálok és az drága....ha több jön vissza a dobogós pénzekből akkor jobb lenne....van akinek gondot okoz 4db slick megvétele, nekem is.....idénre akartam 4 újat de nam adok 3 kilót értük....pl, de ha látnám hogy megéri legalább részben és nem + akarok csak hogy ne veszítsek annyit a hobbimon akkor lehet vennék.....érted amit írok?Lehet hogy a többiek támadnak téged, én azért írok mert sokan csak hallgatnak és elkopnak.......te mint a vezető tehetsz ezellen, senki más.Évek óta fogynak a profijaid, te tudod megállítani a folyamatot és nem az egyéb programokkal, hanem a versenyzők támogatásával.Aztán csinálsz amit akarsz eddig is, de jobb ha látod ezt tisztán, mert a többi kis csíra nem mer szólni neked, de ha nem hívja fel senki erre a figy3elmedet, lehet hogy a rendezvény szervezésre költöd a pénzed, versenyző meg nem marad....én értékelem amit elértél, de egyben leírom a profik véleményét is hogy tudd.Tiéd a legszínvonalasabb verseny itthon, de egyre kevesebben tudják finanszírozni az indulásukat rajta profiban és elfogynak segítség nélkül.Ugyanez zajlik a ralliban évek óta és a profi mezőny fogy....az amatő néha még megy ladákkal...meg 20 éves bmwkkel....ez lesz itt is ha nem forgatod vissza a versenyzőkban.Másrészt Zoli ezt nem én tettem ki ide, a gyorsulás fórumába szántam, mert ott szoktunk beszélni erről.
Igen ezt olvastam és jónak tűni, főleg ha az osztrákok is esetleg vérszemet kapnak és akkor még lehet nekik is előbb utóbb 3-4 autós válaszuk rá.....akkor a nyugati csücsök még erőseb lesz dragban.
Fogtok pályát kezelni?Mi a terv?Meidl-en gondolom nem, idegösszeroppanást kapna a tulajasszony, az osztrák csávó meg 2x annyit inna..(hot).. :-)))))))))))))))
Peti, miért ne rendezhetnél színvonalas versenyt, akár több versenyző támogatással mint a többiek, lehet 2x annyi versenyződ lenne és utána többiek is többet adnának :-))))
Lehet díjazni kellene a profit 100-80-50 arányban, és az amatőrt is elkezdeni 30-20-10 arányban legalább.Tudom ez sok pénz ha összeadod a kategóriákat, de hitrelen ösztönzésként ennyi jutott eszembe a színvonal mellett....vagy ha dén nem is, akkor a rendezők emésztgessék a számokat és ha megvalósítható és nem jön be idén sem a profi tábor erősítése akkor jövőre többet kell fizetni és visszajuttatni a show csinálókhoz akikért a nézők kijönnek és akkor lehet még több profi lesz és még több néző....
Nem tudom ekkor nagyobb lenne-e a harc....de lehet....és lehet hogy a profiba is többen neveznének a hiányos kategóriákba és lenne profi versenyző egyből 80db.....és az amatőr is mivel egyre komolyabb őket is díjazni kellene....
Aztán a kereteket a rendezők ismerik, de a pénz általában több versenyzőt mozgat.
Az én stratégiámat senki sem ismeri, mivel éppen olyan mint amilyen a kedvem.Ezért is nyerek épp amikor én akarok, hameg nem akkor nem fejlesztek meg nem is indulok épp hónapokig.
Ez egy támogatás nélküli, önköltséges sportág.Eldobsz 10-100-ezret egy tréleres hétvégén ha még nem is sérül az autód akkor is....nem fedezi az esetleges pénzdíj sem és más sem.
Nektek jó ha nálatok most fejlesztetek, mert közel lesz.Jó hogy lesz színvonalas bajnokságotok.
Te is tudod miért nem jártok folyamatosan KKLH-ra...senki nem fizeti meg neked és feleslesges pénzpocsékolás.
Mindent elég 1x megnyerni, mert minek többször?Attól nem leszel több ha 2 vagy 3 összetett első helyed van és a mostani 80-90 kupám helyett lenne 300 súlyos milliókért....mi a szarnak?
Ezért sincsenek csak kevesen régiek...mert nem éri meg csinálni hosszú ideig.....nem tudsz célokat kitűzni., mert hamar elfogynak.Nem áll összhangban a megszerezhető hírnév és sikerek a kiadandó pénzzel....akinek mellékzsebből van mit dobálnia az leszarja....de a többségnek ha kimondja ha nem ez a baja.Túl költséges és nem kapsz anyagilag vissza töredéket sem.
Engem sem érdekelnek már emiatt a bajnokságok, mivel irreálisan magasak a költségek ahhoz hogy többször is megcsináld feleslegesen az összetett győzelmeket...
Én versenyben nyertem a kupáimat, a te kategóriád az üres, ok.Az KOE-n is 5.-ként qualifikálva nyertem a gyors de zöldre elfelejtőket, jól megb.tam :-)
Én az élményért megyek már....a többi nem érdekel....és mindenki ebbe fáradt bele aki valaha bajnok volt itt és már messziról sem követi a sportágat.
Pedig ez nem egy kiöregedős sportág.....
Tavaly is csak azért jutottam el mindenhova és nyertem az egyik leggyorsabb, legsokat látottabb kategóriát profiban, mert DCS és Pistabá vitték az autómat.A csapat segített hogy otlegyek mindenhol.
Amúgy rég nem lenne kedvem kimenni azért hogy pénztköltsek feleslegesen.Nem tudok többet elérni itt már.Max még megyek 9-et...naés...van aki 8-at meg 7-et tud....
Azaz kíváncsi vagyok hogy ti szervezők, hogyan tudjátok motíválni azokat akik letettek a sportágban már sokat, mert a többiek már nem is írnak csak beletörődnek abba hogy van 30 verseny 1 évben...ok....valamennyire eljutnak...ok.
Lehet mondani hogy előremozdul a sportág, mert ki fogja megcáfolni?...Senki....de aki benne van érzi hogy nem az igazi, mert üres a kategória, mert a régi "legendákkal" nem tud menni mert rég abbahagyták a felesleges pénz locsolást már ebbe....stb.
Aki maga is autószerelő vagy tunnar ő egyszerűbben még megcsinálja az autóját és eljön, de ők is egyre kevesebben...és nevezhet 500 amatőr....naés....
Mérjétek le a sportág sikerességét a profi versenyzők számában akik minden versenyre elmennek....
Én azt látom hogy a street az olcsóbb, mert inkább lassabb, de utcán is használható autóval még beleférhet egy teljes szezon....de az megint nem a 9-es időről szól....
A profi szakosztályt nem tudjátok motíválni pénzbeli támogatás nélkül.
Ha nem kényszerítitek a gyorsakat profi kategóriákba akkor az kihal és lesz lelkes amatőr kategóriás bajnokság, amivel semmi baj, csak nem kell Profinak és fejlődőnek beállítani.
Lényegében ezeket gondolom és többen is akikkel beszélni szoktam kint.
Idén még indulgatok profiban, aztá ha így marad, költöm inkább másra én is a pénzem.
Na béke veletek.....sikereket a szervezéshez, majd találkozunk.