timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2013.02.13. 12:58:52 (74012
Felhasználói profil
10.01 @ 219
De amúgy meg helyesen P4 vagy ha benevezel profiba, mert 2100ccm-től P4 AWD turbó, 2100 alatt P3. :-)

Amatőrbe meg az amit mondtak a többiek.A6. 
Re: (73998)
válasz erre 2013.02.11. 20:05:17 (74004
  Szóval, hogy érdemben is válaszoljak...nem sorolja senki Profi 4-be az autódat...ha megfelel a street kategória egyéb feltételeinek, akkor  a  lökettérfogat szerinti besoroláshoz (ami ugye A5 lenne)
képest a turbó is és az összkerék is emel egy-egy kategóriát, tehát   A6-ban indulhatsz vele.  
Re: (73998)
válasz erre 2013.02.11. 19:50:48 (74003
Hát...izé...ki mondta, hogy az lett ?  Kaptál tőlünk emailt, hogy tisztelt Rambustibi, az ön autója mostantól P4-be lett sorolva ?   Mosolyog  
Re: (73998)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2013.02.11. 18:22:34 (73998
Felhasználói profil
11.80 @ 189
Szia!
Az Audi 2.2 20VT miért lett profi p4 kategória? (2226ccm turbó összkerék) 
Re: (73997)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!