Valaki linkleje már nekem légyszíves...hogy hol találom meg a street kategorizálást...mert nem találom a dragracingen... a 2011esre vagyok kíváncsi...
Előre is THX!!!
Ehehehe....elképzelhető ez a verzió is... de ha látnád az embert aki vezeti...hát nem átlagember magasságú szélességű ...oda is beillik a "Godzilla" jelző!!!
Gabi...beszéltem ma Józsival közel 1 órát...és megbeszéltük....ő nem 1.9es ezért nehéz dolga lesz!
Én most LE MEREM ÍRNI.... ha minden versenyen kint lesz, ahogyan eddig...dobogós lesz jövőre is!!!
Nem bántottam!
Volt dezső is igen..és quattro is igen de dezső+quattro kombó is volt? Mind1... régi sztori, amilyen a szabály lesz, aszerint fogunk versenyezni! Mint ahogy eddig is...mert mást nem tudunk csinálni. PONT
Bizony, hogy minden ki fog derülni jövőre és még annak az ellenkezője is!
Igen..jó vagyok adogatásban 11es személy, de ezt eddig is tudtam a magas labdákat le szoktam csapni..de most úgy érzem nincs szükség rá..inkább csak simán pontot szerzek! Amúgy nem tudom, hogy a légy jó e a kislányoknak..de te ezt jobban tudod!
Szép napot!
Legyél rendes és szobatiszta!
Zsír... hogy ismersz minket, mégsem vállalod fel az arcod!
DE nézzük csak tételesen...miért nem fejlesztettem 2 évvel ezelőtt? Válasz: Mert 2éve került hozzám az autó! Pusztán ezért!
Mond meg tavaly melyik versenyen nem voltam kint... ilyet nem tudsz mondani! Idén? Azt hiszem az év eleje gyengébb volt..de az Ob futamokon ott voltam! Miről is beszélsz? Nézz utána bátran!
Igen... a Józsi autója 140Le alapból és onnan indul a tunning...és ha a megfelelő hozzárendelt kasztniban lenne akkor+150kg lenne quattro hajtással +250kg lenne! Igen ezt is jól látod..és nem is tudna 12.8 akat szórni..csak 13.2 ket! Igen..ezt is jól látod!
Idén kellett versenyeznem 11es autókkal... vagyis autóval..igen és? Versenyeztem velük... megint nem értem miről is beszélsz! Az én autóm gyárilag 160Le és 1240kg...és innen indul a tunning...ÉS akkor mi van? A ricsié 130LE votl alapból...és onnan indult a tunning..
Helyes hozzáállása van a Józsinak! HA kint lesz az összes versenyen, biztos vagyok benne, hogy hozni fogja a kategóriájában a dobogós helyet!
Kezemben a bajnokág? Megint elnézted a házszámot, mert az a Zoli kezében van! ámbár szeretnék látni sok sok erős utcai tunningolt autót AS6 ban, amikért érdemes kijárni a versenyre!
Figy...most csak azt tudom mondani, amit mi is meghallgattunk a másik féltől... "miért kell nektek a dobogón állni? Miért nem jó a 4 5 6 ik hely? " Most ugyanezt kérdezem...
Kisarkítva... Józsinak kemény lesz a kategória...de pl egy 295Le s Mitsu EVO 10... 13.8 at tud stock ba.. Józsi 12.8akat szór... akkor most mi a probléma
Valódi street kategóriából elmegy a Józsi ASF2 be...és AS6 ba pedig bejön másik 10 15 dragtot kedvelő mondjuk 3.0tdi A4 A5 A6 os audi..és jópár BMw 325 330 335D is...
Illetve.... " a szabályokhoz kell autót építeni, alakítani" Most ez a szabály... PONT.
Ez így nagyon jó ötlet, ez a szabályrendszer, mert itt mindenki megtalálja a kedvére való kategóriát.... lesz real street kategória a valódi streeteknek és lesz kategória azoknak a vasaknak is akik variáták a motor hajtáslánc vagy csak szívóból turbó nitró kompi metanol pb gáz nasa űrtechnikát!
Ez így komoly és teljesen hibátlannak tűnik!
Ne legyél benne biztos ... Nekem is van még 1 2 dolog a polcon...amik csak megvalósításra várnak.... Hehe... De úgy legyen! As3 ban te leszel a bika! De sztem jópár Hondás fog kijönni....megmutatni, hogy mit tud a technika!
A te autódnál még az enyém is nehezebb! Ez komoly? ez dúrva... Az 1.8T pedig lazán lehet húzni tovább...mint 300-330Le!!! Sztem kezdj bele...mutasd meg mit tud egy 1.8T...mert VW 1.8T ről nem tudok...pedig nem kis potenciál van benne!
Lehet a román Z4 es is egy darázs miatt dobta el 200méternél csak nem tudta elmondani magyar nyelven ! HEhehehe Dúrva dolog ez.... ott tényleg para lett volna ha nincs betonválaszfal...
Én csak Ibizázok...Jövőre is azzal tolom ugyanúgy utcán is..mint ahogyan versenyen is.
Azt hogy mire képes a vas...azt már tudjuk, a timeslip is mutatja...de itt van a határ...mikor kezd erősen költségessé válni a dolog!
Sajnos a utolsó versenyen akadt némi műszaki genya is... nem votl 100%os az üzemanyagrendszer..mert a gázolajszűrőnél szivárgott icipicit a gázolaj...+ utólag derült csak ki...a levegőszűrő csövén is volt pici luk..amin tudott falsot szívni... de meg is látszott... 177 helyett 172es beérkezésik....és még a lotus ülések sem voltak bent.. lehetett ez volna akár 12.7 nagyon dúrván számolva 12.67 68 körül is... ha minden tökéletes...De ez már megmarad elméletnek!
Egyszer mértem szinte üres tankkal, teljesen gyári állapotában, íyg 1240Kg ot mutatott a MÉH telepen a mérleg!
Amúgy ebben igazad van...Én utcai gumikkal 2.3as 60lábbal 13.4 13.5 ket szórtam stabilan... Aztán felkerült a slick...és lett egyből konstans 2.0 60láb..és akadt közte 1.9 is ;-) ... és így ment a 12.8 ... Utcán egy gyengébb konfiggal kisebb nyomással is elvertem a 420lovas V8as M3 at is... Ez a terv most...kicsit visszábveszek a lovakból...és utcán is tökéletes lesz, meg a hajtást, kuplungtárcsát +a mocitartóbakot sem fogja szétkúrni...
Nos igen...én is nézegettem már a mobile.de n HGP átépített autókat...és megvan az áruk elég rendesen, de közel sem annyi, mint amibe az átépítés+ az autó került! Jó kis jószágokat lehet kint találni...
Ha egyszer nagy leszek, remélem lesz egy 9ff 997esem
A kísérletezés + a tanulópénz mellett..még azt is vedd hozzá, hogy milyen károkat okozhat, mondjuk egy "gyenge láncszem" a rendszerben... mondjuk elszakad a vezérlés... mocitattóbakról leugrik a motor... vagy egy szeleptányér leszakad ....stb... vagy mondjuk az olajpumpa eldurran... stb ..
Egy bizonyos szint felett már drága LEGO ez...
Ilyen miatt én nem aggódok...akinek suzija van...az suzukiba fog átülni, csak újabb típusba ... egy ilyen szintű vas, mint RT nek van...és utcai is...rendszámos is...az kb olyan, mint egy egyetemista gyerek.... rohadt sokba van etetni, itatni, rendben tartani stb... Aki meg áldozni fog ennyit rá...az karban is fogja tartani! Nagyjából így ennyi..szerintem nem rossz a meglátásom! Ha eladnám az enyémet...én sem piaci áron írnám ki....vagy kiírnám tól ig..de az ár az a teljesítménnyel arányosan csökkenne, illetve nőne!
Figy... ha van aki ad érte ennyit, az tudja, hogy miért fizet...
Ismerjük a közhelyeket...hogy a tunningot senki sem fizeti meg...meg félnek tőle az emberek hogy tunningolt..meg akkor biztos már szar a motorja azért adja el bla bla bla....aki megveszi majd, tudja miért fogja megvenni, és azt is tudja mit vesz pontosan!
Én is idővel el akarom adni az enyémet, vagy full gyárira megcsinálva, vagy csak olyannak adom a kezébe, aki ért is valamit hozzá... Hidd el azt is...hogy az RT technikáját + az autó ára, ennyiből nem lehet megépíteni...
Az én kis koszos dízel ibizám is rendes összegbe van már... manapság még 1 cupra tdi t lehetne venni belőle...de ez van..ez ilyen sport!
Az merci! A kopasz kigyúrtak a régi modelleket veszik... a legnépszerűbb az E39 és a régi E S osztály, múltkro nyíregyen ukrán rendszámos S osztályból két olyan figura szált ki mellém, hogy takarták a napot...és ez csak a fejük volt....majd kérdi... Rolling rock ? (az egy kajázó nyíregyen) mondom neki az utat...beszálnak...mentek tovább! Na mondodm zsír! Jah...még a 2vel ezelőtti A8at szeretik... az is 2 millából már otthon van ...és rajvágen!
Szerintem Fap mondjuk egy jó A6 3.2FSI re gondolt...vagy egy jó B7 S4 re
+ meg az is hoyg Bp en járok nagyon sokat és kb 30 40el közlekedek majdnem mindehol és kirázza a belem még így is... hiába tekerek ki a gátlón, a rugó kurva kemény ... hát ilyenek....tudom ez lófasz, meg nem sok hiba, de elkezdett ilyen formában zavarni! Lehet kell egy célgép, ez meg maradna utcára!
Szerintem rosszul látod... minden nagyobb város felett repülőgéppel kellene kiírni... ezt a Bessenyei Zoltán örömmel meg is teszi a redbullos kisgépével!
Ez korrektebb lenne..és látná mindenki...és szájról szájra terjedne a hír!!!
Viszont jogfolytonosság nincs a napi licenszben...ezért nem lehetünk OB helyezettek... legalábbis ez egy logikus magyarázat, amit Laro tól kaptam...és érthető is... focizni sem lehet háziorvosi friss igazolással... csak sportorvosi vizsgálattal, ami ugye éves... de bármelyik más sportágban is így van... hidd el nekem is bassz a csőröm de rendesen! Mondjuk ha nem számított bele...akkor miért kellett fizetni érte? Izéé... ezt a részét nem értem! Na passz... majd a nagyok eldöntik... nem szólok bele...mert nem élvonalbeli az autóm!